[WN] Ook zo zat van die brandstofprijzen??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Ook zo zat van die brandstofprijzen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 07:06

In Amerika rijzen ze momenteel ook de pan uit, maar er is een oplossing:

Alright folks, step right up! You dont want to pay $4.69 for gas, no problem, I have the perfect vehicle for you. Needs no gas, no oil, or even a battery, just a little grass and water will do these animals fine. Now everyone has different needs, so choose from the folowing models:

1. Trail Horse- Your average run around town animal. Has the energy to get where you are going, the brain to find the best way to go, big enough to carry the normal sized American.

2. The Arabian- perfect for those who travel long distances in a day and try to multi task while driving. Although the Arabian may not go to your home or office with out specific instruction, it WILL go somewhere.

3. The Draft- Calling all soccer moms. This big guy can carry the whole team, their gear and snacks. Just like the big machines, this guy will require more fuel, and his shoes will be more expensive than the compact model.

4. The Western Pleasure- The right car for the high end white collar workers. This animal works harder and requires more special knowledge so only the best can figure this out. Be sure to take your cell phone. You wont be stuck in traffic, you just wont be getting anywhere fast.

5. The Parelli- Salesmen, stay at home moms, and high school kids will all enjoy this dream. You can load him down with flapping wal-mart bags, ask him to walk in places a horse wont fit, and you can dance with him as you listen to the latest tunes.

6. The Ranch- The most dependable animal available. He will go where ever you ask him to, at what ever speed is appropriate. You can tie him to the stop sign and he will be there when you get back. Best of all, this model has been specially engineered to be able to go without water for days and stay fat and slick by eating sagebrush and dead prarie grass.

7. The drill- He can accelerate instantly and maintain that exact speed through traffic. Not to worry about wrecks, because this model recovers instantly and is seldom damaged. He has even learned to maintain proper spacing to safely avoid contact with others while zooming in and out of traffic. He can u-turn on a dime, stop instantly, and often knows which way to go without any guidance from the driver. Only drawback to this model is that he must hear loud county music or he will lose forward motion and eventually just coast to a stop.

Of course all models are available in base colors (sorrel, bay, black) Special order colors are available (dun, grey, palomino) and for an additional fee, custom paint jobs are also available (overo, tobiaono, blanket, leopard).
No horse is sold with a warranty, however maintainence plans are available in the event brakes, steering, or accelerator fail.

FlyingHigh

Re: Ook zo zat van die brandstofprijzen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 07:29

Gooi de knollen maar voor de kar!!!! Met een gloednieuwe sticker "I Love 30 km/uur" achterop, moeten we toch ook de snelweg in beslag kunnen nemen!!!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 07:44

FlyingHigh schreef:
Gooi de knollen maar voor de kar!!!! Met een gloednieuwe sticker "I Love 30 km/uur" achterop, moeten we toch ook de snelweg in beslag kunnen nemen!!!

In mijn geval wordt dat dan twee dagen eerder vertrekken naar Marieenheem

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 08:12

Whahahahaha.......

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 08:14

Ach, is ie meteen losgewerkt

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 08:35

Inderdaad, los zullen zij dan zeker zijn.
Misschien een mooie gelegenheid nu deze rit toch wat langer duurt dat bepaalde elkaar afhalen, zodat er meteen een goed gesprek gehouden kan worden.
Ik stel voor dat JanT en Dance gaan karpoolen.

Hebben andere nog ideen?

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 10:57

Als we dan ter hoogte van Marienheem zijn dan wordt het wel een een leuke bonte stoet!!!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 11:02

Dat wordt file op de N348

En wie is chief pooperskooper

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 11:04

Bezemwagens........

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 11:05

Sugarmiss schreef:
En wie is chief pooperskooper
Jij?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 11:34

Mijn arme rug

Maar ik ben goed in delegeren

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 12:36

PeterV schreef:
Inderdaad, los zullen zij dan zeker zijn.
Misschien een mooie gelegenheid nu deze rit toch wat langer duurt dat bepaalde elkaar afhalen, zodat er meteen een goed gesprek gehouden kan worden.
Ik stel voor dat JanT en Dance gaan karpoolen.

Hebben andere nog ideen?

Jammer dat je het niet kan zien, maar ik moet echt heel verschrikkelijk lachen, val bijna van m'n stoel. Dat is inderdaad een goeie en een behoorlijk lange rit. Dus alle tijd om goed te brainstormen. . Dat tafeltje moet er dan in Mariënheem maar komen, want we zullen dan allebei wel verschrikkelijke honger hebben (en dorst).

By the way, die advertentie is echt top. Goeie zakenman die direct zo inspeelt op gebeurtenissen.

appleoosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:58

Zie het al helemaal voor me, dan ruil ik die 310 pk-tjes in voor m'n 1 pk-tje , maar dit pk-tje, 'n heuse Ap, trekt wel sneller op dan m'n Volvootje met z'n 310 pony krachten . En ja...ook met dit "gras dieseltje" kan je geflitst worden hoor. Zou maar uitkijken op de A2 en A1 etc. Cool

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 19:40

Francis schreef:
6. The Ranch- The most dependable animal available. He will go where ever you ask him to, at what ever speed is appropriate. You can tie him to the stop sign and he will be there when you get back. Best of all, this model has been specially engineered to be able to go without water for days and stay fat and slick by eating sagebrush and dead prarie grass.

This one in bay with the least possible amount of chrome, please!

Citaat:
7. The drill- He can accelerate instantly and maintain that exact speed through traffic. Not to worry about wrecks, because this model recovers instantly and is seldom damaged. He has even learned to maintain proper spacing to safely avoid contact with others while zooming in and out of traffic. He can u-turn on a dime, stop instantly, and often knows which way to go without any guidance from the driver.
Only drawback to this model is that he must hear loud county music or he will lose forward motion and eventually just coast to a stop.

ROTFLOL 'k zie het voor me....

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 20:48

Wranglerbutt schreef:
Citaat:
7....Only drawback to this model is that he must hear loud county music or he will lose forward motion and eventually just coast to a stop. [/color]
ROTFLOL 'k zie het voor me....

Ach, kwestie van een MP3 spelertje aan je knop met een paar 'extra large' oordopjes er aan...

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 21:12

flyinghigh schreef............

peterV schreef.............

nou, als jij er al twee dagen over doet met die snelle dieren van je, wat moet ik dan, vanuit de vlakte boven Groningen, met een pk die af en toe denkt"als ik er vandaag niet kom, dan morgen maar"
ik mag wel een week eerder van huis gaan

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 00:33

Dit is een erg leuk idee zeg.
Ik lag trouwens wel in een deuk
Alleen dat moet de rest van nederland ook een paard kopen toch?

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 06:20

Goed plan!

Ik kijk al uit naar m,n eerste flitsbekeuring die ik met mijn carierre-switch-dravertje ga binnenhalen... 'Lady longshanks' (bijnaam) gaat, als ze er zin aan heb, 58 km per uur voor de sulk! Eindelijk een snelle bak!! *o/*

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 07:11

Equinecoach schreef:
Goed plan!

Ik kijk al uit naar m,n eerste flitsbekeuring die ik met mijn carierre-switch-dravertje ga binnenhalen... 'Lady longshanks' (bijnaam) gaat, als ze er zin aan heb, 58 km per uur voor de sulk! Eindelijk een snelle bak!! *o/*

Biek, je weet toch hoe het gaat!
Ik heb nu ook een snelle auto, maar sta net zo vaak stil, als de minder snelle in dit land.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 07:14

Yosan schreef:
flyinghigh schreef............

peterV schreef.............

nou, als jij er al twee dagen over doet met die snelle dieren van je, wat moet ik dan, vanuit de vlakte boven Groningen, met een pk die af en toe denkt"als ik er vandaag niet kom, dan morgen maar"
ik mag wel een week eerder van huis gaan

Hoho, ik ga die kar niet trekken met die snelle dieren van ons hoor.
Bij ons op de manege staat ook een Tinker die naar het NK gaat, en ik was van plan, om alles op die kar te laden.
Ik moet het alleen nog de eigennaar mededelen

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 07:18

Dance schreef:
Jammer dat je het niet kan zien, maar ik moet echt heel verschrikkelijk lachen, val bijna van m'n stoel. Dat is inderdaad een goeie en een behoorlijk lange rit. Dus alle tijd om goed te brainstormen. . Dat tafeltje moet er dan in Mariënheem maar komen, want we zullen dan allebei wel verschrikkelijke honger hebben (en dorst).

Inderdaad Dance, dan moet het er daar maar van komen, ik kijk er naar uit

Dance schreef:
By the way, die advertentie is echt top. Goeie zakenman die direct zo inspeelt op gebeurtenissen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 07:29

PeterV schreef:
Bij ons op de manege staat ook een Tinker die naar het NK gaat, en ik was van plan, om alles op die kar te laden.
En wij maar denken dat die mooie lage hoofdhouding erop getrained is

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 07:36

Sugarmiss schreef:

ohhhhhhhhh, volgens mijn zit er nou één te stomen achter zijn pc

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 07:40

PeterV schreef:
Sugarmiss schreef:

ohhhhhhhhh, volgens mijn zit er nou één te stomen achter zijn pc

ZIJN??????? <...kijkt nog es naar beneden...> nee nog steeds niet

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 07:51

Maarreh.....als jij nou zorgt dat je vanavond die kar klaar hebt staan kunnen we meteen vertrekken met zn allen want op 2 dagen daar zijn dat gaat misschien niet helemaal lukken......