Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
FlyingHigh schreef:Gooi de knollen maar voor de kar!!!! Met een gloednieuwe sticker "I Love 30 km/uur" achterop, moeten we toch ook de snelweg in beslag kunnen nemen!!!

Sugarmiss schreef:Jij?En wie is chief pooperskooper
PeterV schreef:Inderdaad, los zullen zij dan zeker zijn.
Misschien een mooie gelegenheid nu deze rit toch wat langer duurt dat bepaalde elkaar afhalen, zodat er meteen een goed gesprek gehouden kan worden.
Ik stel voor dat JanT en Dance gaan karpoolen.
Hebben andere nog ideen?
en een behoorlijk lange rit. Dus alle tijd om goed te brainstormen.
. Dat tafeltje moet er dan in Mariënheem maar komen, want we zullen dan allebei wel verschrikkelijke honger hebben (en dorst).
, maar dit pk-tje, 'n heuse Ap, trekt wel sneller op dan m'n Volvootje met z'n 310 pony krachten
. En ja...ook met dit "gras dieseltje" kan je geflitst worden hoor. Zou maar uitkijken op de A2 en A1 etc. Cool
Francis schreef:6. The Ranch- The most dependable animal available. He will go where ever you ask him to, at what ever speed is appropriate. You can tie him to the stop sign and he will be there when you get back. Best of all, this model has been specially engineered to be able to go without water for days and stay fat and slick by eating sagebrush and dead prarie grass.
ROTFLOLCitaat:7. The drill- He can accelerate instantly and maintain that exact speed through traffic. Not to worry about wrecks, because this model recovers instantly and is seldom damaged. He has even learned to maintain proper spacing to safely avoid contact with others while zooming in and out of traffic. He can u-turn on a dime, stop instantly, and often knows which way to go without any guidance from the driver.
Only drawback to this model is that he must hear loud county music or he will lose forward motion and eventually just coast to a stop.
'k zie het voor me.... Wranglerbutt schreef:ROTFLOLCitaat:7....Only drawback to this model is that he must hear loud county music or he will lose forward motion and eventually just coast to a stop. [/color]![]()
![]()
'k zie het voor me....
Equinecoach schreef:Goed plan!
Ik kijk al uit naar m,n eerste flitsbekeuring die ik met mijn carierre-switch-dravertje ga binnenhalen... 'Lady longshanks' (bijnaam) gaat, als ze er zin aan heb, 58 km per uur voor de sulk! Eindelijk een snelle bak!! *o/*
Yosan schreef:flyinghigh schreef............
Gooi de knollen maar voor de kar!!!! Met een gloednieuwe sticker "I Love 30 km/uur" achterop, moeten we toch ook de snelweg in beslag kunnen nemen!!!
peterV schreef.............
In mijn geval wordt dat dan twee dagen eerder vertrekken naar Marieenheem
nou, als jij er al twee dagen over doet met die snelle dieren van je, wat moet ik dan, vanuit de vlakte boven Groningen, met een pk die af en toe denkt"als ik er vandaag niet kom, dan morgen maar"![]()
ik mag wel een week eerder van huis gaan
Dance schreef:Jammer dat je het niet kan zien, maar ik moet echt heel verschrikkelijk lachen, val bijna van m'n stoel. Dat is inderdaad een goeie![]()
![]()
en een behoorlijk lange rit. Dus alle tijd om goed te brainstormen.
![]()
. Dat tafeltje moet er dan in Mariënheem maar komen, want we zullen dan allebei wel verschrikkelijke honger hebben (en dorst).
![]()
![]()
Dance schreef:By the way, die advertentie is echt top. Goeie zakenman die direct zo inspeelt op gebeurtenissen.
PeterV schreef:En wij maar denken dat die mooie lage hoofdhouding erop getrained isBij ons op de manege staat ook een Tinker die naar het NK gaat, en ik was van plan, om alles op die kar te laden.
Sugarmiss schreef:En wij maar denken dat die mooie lage hoofdhouding erop getrained is
PeterV schreef:Sugarmiss schreef:En wij maar denken dat die mooie lage hoofdhouding erop getrained is
ohhhhhhhhh, volgens mijn zit er nou één te stomen achter zijn pc![]()