Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Javmo schreef:maar we zoeken een show waarbij de spectaculairdere onderdelen van de westernsport worden gedemonstreerd.
JollyGood schreef:Javmo schreef:maar we zoeken een show waarbij de spectaculairdere onderdelen van de westernsport worden gedemonstreerd.
Tja...... Ik hoop niet dat die show het western rijden dan weer in het verkeerde beeld zet, met cowboytje spelen en alleen maar galopperen.
Zo'n ponypark slagharen show zeg maar.....

Javmo schreef:
Let wel, het hoeft niet heel erg professioneel, we willen een leuke middag organiseren met de verschillende paardensportdisciplines. Spektakel is dus niet het belangrijkste, future guys is voor ons daarom wat hoog gegrepen denk ik, alhoewel het me heel erg leuk lijkt
Sonja schreef:Ik rij wel eens een demootje en geef wel eens wat uitleg, maar eerlijk gezegd ga ik persoonlijk nooit in op uitnodigingen met het karakter van 'spectaculaire' onderdelen, om de reden die JollyGood ook in gedachten had toen hij/zij bovenstaande reactie plaatste....
Ik ben een (trotse!) allroundruiter en laat ook graag wat allroundwerk zien. Maar alleen 'spectaculair' daar pas ik voor want dat vind ik geen goede promotie voor m'n sport.
Carlaa schreef:Mijn tip heb je een tijdje terug al gehad, kon je haar niet bereiken?
, alleen kon het helaas niet doorgaan.
) onderdelen kan. (reining, werstern riding, versatile horse)
JollyGood schreef:Er is ook niks mis mee, maar voor dat het spectaculair wordt is er wel jaren training aan vooraf gegaan, en dat zien de meeste mensen niet.
Als je een demo geeft, moet je de mensen overtuigen, en ze dingen laten zien die hun hoogswaarschijnlijk niet zouden kunnen met hun paard, (denk aan trail) Menig KWPNer slaat op hol van een trail parcour (sorry anya)