Milena en ik komen niet naar het NK. Ze heeft gisteren vastgelegen in haar stal en daarbij de knie dusdanig verdraaid dat het behoorlijk foute boel is. Ze heeft veel pijn en loopt echt beroerd. 'k Heb er meteen iemand bijgehaald en de kans dat dit op tijd hersteld is, is nul comma nul.
Ik moet niet zeuren, want ZIJ is degene die pijn heeft, en deze blessure komt met tijd wel weer goed. Er zijn mensen hier die heel veel slechter nieuws gehad hebben deze week, dus dit is een kleinigheidje in vergelijking daarmee.
Voor mij is het echter flink aangekomen. We hebben er samen zo hard voor gewerkt, Mileen en ik....
Ik baal als een stekker... M'n meissie had een mooi plekje in de fotohoek verdiend. Niet dit.....
Sorry voor het zeikberichtje. Morgen zie ik wel weer in dat er veel ergere dingen zijn.
Bedankt voor het lezen.
Sonja

want het ging steeds beter joh. Woensdagavond nog op het zandpad m'n galopoefeningetjes gaan doen zodat we lekker lang rechtuit konden rijden. En dat ging ZO netjes, dat ik gewoon met een grijns van oor tot oor terug kwam en Mileen was ook zo tevreden met zichzelf.... Ze sprong ze mooi recht, versnelde niet in of na het changement, koppie bleef mooi laag...