Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
elise01 schreef:tijden komen als het goed is eind deze week of begin volgende week wat ik van ze hoorde (me papa helpt ze nl omdat hij veel verstand van die programmas heeft)
andrea16 schreef:Alternatief op het water is goed te doen, je hebt vanaf allebei de kanten aanleuning. Ik denk dat ik de insprong ga nemen, heb het daar al eens geoefend en mn paard moet dat toch kunnen als ik de L in ga.
Lielle schreef:datum?
AntheaV schreef:andrea16 schreef:Alternatief op het water is goed te doen, je hebt vanaf allebei de kanten aanleuning. Ik denk dat ik de insprong ga nemen, heb het daar al eens geoefend en mn paard moet dat toch kunnen als ik de L in ga.
die waterinsprong is best te doen hoor. vorig jaar deed ik mee bij de l pony's en mijn pony is altijd bang voor water maar ze sprong er in 1 keer inhet is ook niet zo'n grote insprong
breunis schreef:Volgens mij verschilt het nogal eens van jaar tot jaar of je het alternatief mag gebruiken.Je kunt rechtdoor via de boomstam het water in.Rechts om aflopend naar benden het water inlopen.En linksom via sprong boven langs en het water ontwijken.Deze laatste zit er niet altijd in.