Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sugarmiss schreef:Beetje bijvoeren als ze nu weer hard in het werk staat, dan komt de omvang ook wel weer terug.
.
Majo schreef:Als het zadel eerst wel paste, maar nu niet meer omdat je paard dik is geworden, lijkt he me logisch dat het wel weer past als je paard weer zijn normale omvang aanneemt. Denk je niet?
Ik vind het alleen niet logisch klinken dat je zadel nu voorover kantelt, terwijl ze dikker is geworden. dan zou ik juist denken dat het van voren te strak zou gaan zitten. Is haar buikomvang dikker geworden maar haar schouderpartij niet?
Hieruit konkludeerde ik dat het paard juist behoorlijk was afgevallen. Immers hoe kan een zadel aan de voorkant gaan kantelen terwijl het paard juist dikker geworden isCitaat:nu kan dit wel weer en Laukje is als behoorlijk afgevallen
Dan zou het zadel juist klem moeten zitten op de schouders. 
Sugarmiss schreef:@MajoCitaat:nu kan dit wel weer en Laukje is als behoorlijk afgevallen
Hieruit konkludeerde ik dat het paard juist behoorlijk was afgevallen. Immers hoe kan een zadel aan de voorkant gaan kantelen terwijl het paard juist dikker geworden isDan zou het zadel juist klem moeten zitten op de schouders.
Staat in mijn post
crazycactus schreef:... die is mooi voor Michel die heeft namelijk geen kont....