Sugermiss weet vast wel een handig adresje.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben zelfs nog in Sulphur geweest 
Onze zadelgoeroe
Sugermiss schreef:De nieuwste modellen kun je direct van de site van Billy Cook halen
Sugarmiss schreef:De échte BC's komen idd uit Sulphur.
Citaat:Wat een werk......

Sugarmiss schreef:Maar niet meer die ene waar jij het over had. Of er moet nu al zoveel op geboden zijn dat hij voor meer staat, of was de eindtijd zo kortbij dat hij misschien afgelopen is ??
Overigens kunnen dingen op Ebay die erg goedkoop lijken in de laatste minuten erg snel omhoog schieten.
Zit je als verkoper toch wel even in de zenuwen
, maar je krijgt maar 1x een mailtje, alleen als je zelf overboden wordt, biedt je niet meer mee krijg je geen mail meer. Iig zo heb ik het ingesteld staan.
(maw welke kleur ster moet je dan hebben)
Sugarmiss schreef:Die funktie ken ik, maar je krijgt maar 1x een mailtje, alleen als je zelf overboden wordt, biedt je niet meer mee krijg je geen mail meer. Iig zo heb ik het ingesteld staan.
Wanneer ben je semi-prof ebayer(maw welke kleur ster moet je dan hebben)
![]()
Voorlopig moet ik het nog hiermee doen [img]
http://pics.ebaystatic.com/aw/pics/nl/i ... .gif[/img]
Om even terug te komen op de Ebay BC's; ook hierin wordt wel namaak aangeboden. Ik vraag altijd om foto's van de 'merkstempels' die op het zadel staan.
Dus uitkijken, en de verkoper altijd bekijken met hetgeen hij verkocht heeft en wat, en het ebaycommentaar lezen.