Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en "slechte organisatie",wat eigenlijk meerdere "problemen" wat hier apart genoemd zijn overlapt.
Klaaske schreef:Ik vind het ergerlijk wanneer andere ruiters tijdens het inrijden heeeel dicht bij je langs rijden. In de meeste gevallen is de inrijbak dan ook te klein.
). Buiten moeten inrijden met slecht weer vind ik erg irritant en je paard alleen in een hele natte buitenbak mogen longeren vind ik ook lastig.
Maar het kan soms vervelende situaties opleveren.
Vind het namelijk veel te leuk dat ik tóch aan het wedstrijdrijden ben toegekomen, hoewel ik vorig jaar rond deze tijd het hele westernrijden had opgegeven en nooit meer had gedacht dat het nog wat zou worden.... (afgelopen twee jaar teveel lopen klooien met bijrijdpaarden met onbevredigend resultaat, rare eigenaren, gebrek aan les en begeleiding) 
)
(bij slechte bodem niet te veel doen) verder erger ik me niet snel/veel!
)
daar word ik echt boos om! 
Shadowboy schreef:I Maar wat ik nog erger vind, en 25 juni meegemaakt heb, is dat als iedereen netjes staat te wachten in de line-up om je proefje te mogen rijden, er iemand met een hengst naast je staat die staat te brullen en te schoppen naar je paard, tot 3-maal aan toe zelfs, en dan ook nog durft te zeggen niet te dicht bij mij komen terwijl je er ook al 2 meter meter bij af staat, dat maakt mij erg kwaad. Mijn pony staat altijd erg rustig in een line-up. Ik vind als je die hengsten niet aan kunt, blijf dan LEKKER THUIS.
Hier baal ik echt van!!!!!!!!!!!