Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
[/edit]
Dan verlies je dus bij deze 1 deelnemer, jammer.... piggeljay schreef:omdat de spicy summer special 2005 van de 2-daagse show naar een 1-daagse show op zondag 10 juli is ingekrompen zijn de showmanship at halter klasse komen te vervallen.
de junior en senior klasse in de open rubrieken zijn gehandhaafd. het is een WRAN- erkende show in de categorie c
het wordt al bijna nooit uitgeschreven terwijl het wel een NK onderdeel is!!!
en het met hem overleggen hoe of wat.
piggeljay schreef:ja dan moet je de organisator bellen, die heeft het eruit gehaalden het met hem overleggen hoe of wat.
![]()
ik heb de onaangename taak om het jullie mee te delen![]()
dus niet boos worden op mij
Maar ik vraag me even af of het nu 1 of 2 dagen is, op het inschrijfformulier staan twee dagen namelijk. Ik zou wel graag op zaterdag willen starten eigenlijk
Ik start dan hoogstwaarschijnlijk de amateur, open en jackpot pleasure. Op het inschrijfformulier staat overigens dat de jackpotklasse €20 euro per start kost. Lees ik hier ineens €25. Which is it? 
De zondag dus
De bon die ik gewonnen heb in Nw Pekela is twee jaar geldig dus we kunnen nog ff sparen.
En dan hoef ik niet alleen de ballon in
Ik ben er toch maar voor gegaan, heb me ingeschreven met s`Max voor de Trail, pleasure en de horseman-ship, op het laatste moment
te maken!!