Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat is al een positief antwoord! Het is zeker een serieus idee, maar er moet eerst genoeg informatie zijn waar wij iets mee kunnen doen.
(patroon overgenomen van een pakje wat ik van Kebo heb gekocht, dat was toen Fl. 400,= :S:S en de pakjes die mijn oma heeft gemaakt FL. 30,= aan stof enz.. en ze zijn even mooi en helemaal uniek
)
) Maar als je die zo moet kopen, betaal je er zo $300 voor (voor wat ik wil hebben) en dat heb ik er dan weer niet voor over... als ik voor zoiets rond de €75- €100 kwijt ben, vind ik dat een leuke prijs... dan kun je nog eens wat meer kopen!
Gewoon in de plaatselijke klerenwinkel.

Bovendien ben ik een enorme voorstander van drukknoopjes
Liefst nog met een beetje zilver e.d. erop. Ik ben net een kraai wat dat betreft, alles moet glimmen
Aangezien een slinky mij wat raar staat (grinnik
), moet ik dus op een andere manier aan mijn zilver komen

Dan wordt mijn huid helemaal rood en geïrriteerd
haha Francis schreef:Heb niks tegen tweede hands, zéker niet (doe ééns in de zoveel tijd een tour langs alle kringloopwinkels in de omgeving).
Wat ik zou willen is betaalbare kleding in grote maten, die ook nog es leuk staat en een beetje afkleed. Grote maten showkleding is toch vaak met lycra e.d. zodat je elke ribbel en zwemband ziet zitten óf het zijn hobbezakken zonder model zodat je er nog 50 kilo zwaarder uit ziet dan dat je al bent.
Bling mag van mij zeker, maar gezien de 'grootsheid' van de kleding wel met mate. Mooie borduursels e.d. vind ik zelf mooier en eleganter, vooral voor een maatje meer.
.