Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

RodeoStez schreef:Hallo,
A.s. dinsdag begin ik met het inrijden/beleren/zadelmak maken van een Welsh K pony. De uiteindelijk bedoeling is dat ze Western gaat lopen. Voor welk onderdeel ze het meest geschikt is, komen we tijdens net proces achter. Graag zou ik van jullie verhalen horen van hoe jullie een paard western zadelmak maken!
-xxx- Tessa

Dus daar heeft het niet mee te maken, maar met het inrijden opzich
En aan Phoenix4Ever, The Seven Games van Parelli is een boek neem ik aan..? 

RodeoStez schreef:Wat ik jammer aan dit forum vind is dat je niet echt geaccepteerd word als je redelijk nieuw bent.. Dit hoorde ik van meerdere mensen. De reacties worden steeds negatiever, alsof je niks gegunt word.

RodeoStez schreef:Om dit misverstand even recht te zetten: Ik rijd al jaren westernDus daar heeft het niet mee te maken, maar met het inrijden opzich
En aan Phoenix4Ever, The Seven Games van Parelli is een boek neem ik aan..?

RodeoStez schreef:Elles, ik ben gewoon teleurgesteld in de bijna vijandige sfeer in deze topic. Ik kan best wat kritiek hebben, maar zoals dit vind ik niet leuk. Ik heb inderdaad geen jaren ervaring met het inrijden van groene paarden, maar ik heb voldoende ervaring om te weten dat ik dit kan. Ik heb paarden doorgereden toen ze zadelmak waren, en zoals Haffiegirl schrijft, heb ik ook de nodige vrolijke Haflingers onder het zadel gehad.
Ik vind Bokt.nl een hele leuke manier om te communiceren met andere paardenliefhebbers, maar wanneer mij word verteld door iemand die mij niet kent, dat ik het inrijden van een groen paard niet aankan, jah, dan ben ik teleurgesteld.

En dit kritiek valt dan juist mee toch?! Ik vind jou kritiek juist niet leuk tegenover ons, we willen alleen maar het beste voor je, zodat je later op een netjes beleerde Welsh kan gaan rijden! 
..... 
RodeoStez schreef:Heb toevallig mijn onderschrift net veranderd.. Maar denk dat dit ook niet de juiste gevoelens opwekt? De text staat met koeieletters bij mij op de manege op het mededelingenbord geschreven..

RodeoStez schreef:Chantelleke, bedankt voor je verhaal! Samen met iemand die bij mij in de les rijd op de manege ga ik aan het werk met die welshje.