Francis,
Graag maak ik als nieuw toetredend bestuurder nu even gebruik van die aangemeten pet.
De Wran heeft als vereniging regels opgesteld, die bewaakt worden, omdat die zo zijn afgesproken.
Wat bij de ene organisatie als idioot beschouwd wordt, zou ik best wel weer dingen tegen over kunnen gaan zetten, die ik namelijk idioot vind bij bepaalde rasorganisaties.
Menig correspondentie heb ik achter de rug, over regels die echt niet kunnen, maar toch instant gehouden worden door die rassen organisaties, uit belangen waar een dier uiteindelijk nog nooit beter van geworden is.
Begrijp, dat deze kwestie, in dit geval nog gevoeliger is komen te liggen, nadat bleek dat een ander toetredend bestuurder, deze aanvraag deed.
Democratie’s is deze aanvraag afgewogen en getoetst, en juist drie keer door de mangel heen gehaald, zodat er straks ook niet geroepen kan worden, dat het in een achterkamertje geregeld is.
Juist omdat bepaalde regels allemaal ten spraken geweest zijn op de AVL jongstleden, en zelfs een advies gegeven is, om dit juist daar aan te kaarten, gezien andere organisaties dit ook toestaan, ben ik met meerdere ervan overtuigd, dat deze vraag in meerderheid was aangenomen, en had deze discussie niet plaats gevonden, gezien jij aangeeft dat de Wran zo’n idiote verplichting er op na houd.
En nu is het dus idioot van de Wran, omdat andere organisatie………. NEE
Het idiote in dit verhaal is, dat er geen gebruik gemaakt is, van de ideale mogelijkheid om in verweer te gaan, daar waar besluitvorming over dit onderwerp al vast stond.
Ik ben ook blij voor Anya, maar nog meer ben ik er in mijn sas mee, dat het voor en tegen zijn, goed tegen elkaar afgewogen worden, zodat er straks echt duidelijk is, welke knopsporen en nou wel en niet toegestaan zijn.
Dus uiteindelijk ben ik wel blij met het gegeven Okay dan, Emoticon voor de Wran, maar waarschijnlijk had je ook niks anders verwacht van mij.
Groeten Peter Vet