[WN] Een gemiste kans???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JanT

Een gemiste kans???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 11:44

Ik lees en hoor wel eens dat er te weinig wordt gedaan voor de jeugd.

Tijdens de WRAN jubileumshow zijn er jeugdklassen uitgeschreven.
Laag inschrijfgeld, goedkope boxem, leuke wedstrijd, schitterende accomodatie, midden in de zomer.

Mischien is het de jeugd ontgaan, maar ze kunnen nog inschrijven.

Dit geld tevens voor de beginners, een unieke kans om op een grote wedstrijd te starten!!

Ook in de amateur en open kan nog ingeschreven worden.

Azhari

Re: Een gemiste kans???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 11:52

Wat ik een beetje miste is een plaats waar ik kan zien, waar ik me nog voor in kan schrijven. Zijn er al onderdelen vol?

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 11:55

Ik denk dat men niet alleen doelt op de wedstrijd mogelijkheden maar meer op ondersteuning van de jeugd tijdens training....

Ik heb nog steeds een 10 jarige dochter thuis zitten met een leuke paardje tot haar beschikking die heel graag naar een vereniging in de buurt zou willen gaan....maar dan wel western......
Helaas heb ik begrepen dat een dergelijke mogelijkheid pas in 2006 op papier zal worden besproken.
Jammergenoeg hebben kinderen geen overzicht in jaren, die denken meer in dagen.......

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 14:13

Azhari schreef:
Wat ik een beetje miste is een plaats waar ik kan zien, waar ik me nog voor in kan schrijven. Zijn er al onderdelen vol?

www.westernsport.nl

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 14:23

Sorry, maar met die site kan ik op de 1 of andere manier niet overweg. Kan iemand mij vertellen waar het dan staat welke onderdelen al vol zijn en welke niet?

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 14:58

Ik heb me ingeschreven voor alle onderdelen, kijk eens bij het topic wran jubileum show, volgens mij is er overal nog plek

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 15:41

Ik heb het absoluut niet gemist en ik zou ook HEEEEEEL graag willen komen, maar op de datum van de Wran jubileum show ben ik bij de World Reining Trophy in Mooslraque, ik kan dus gewoon niet...helaas

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 18:19

Inschrijfformulier is al weg hoor Knipoog

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-05 23:16

Azhari schreef:

Als je mij even een mailtje stuurt met de onderdelen die je wilt starten dan kan ik je wel vertellen of er nog plek is. Pb me anders even.
groetjes Sheila

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 22:31

Tjemig, NU nog mogelijkheid om in te schrijven? Eerlijk gezegd had ik verwacht en gehoopt dat alles bommetjevol zou zijn en er nu gevochten zou worden om de hoogste plekjes op een wachtlijst.

Dus kom op, inschrijven allemaal! We gaan een feestje bouwen volgende week!!!!!
Tong uitsteken

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 17:27

Sonja schreef:
Tjemig, NU nog mogelijkheid om in te schrijven? Eerlijk gezegd had ik verwacht en gehoopt dat alles bommetjevol zou zijn en er nu gevochten zou worden om de hoogste plekjes op een wachtlijst.

Dus kom op, inschrijven allemaal! We gaan een feestje bouwen volgende week!!!!!
Tong uitsteken

Tja, ik had ook wel een beetje verwacht dat de postbode met zakken vol inschrijvingen aan de deur zou komen... Ja
Maar helaas heeft zij het rustig aan kunnen doen, en kwam alles druppelgewijs binnen.
Misschien dat deze droom ooit nog eens uit komt??? Haha!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 18:23

Volgende keer gewoon voor elk onderdeel een apart inschrijfformulier maken, die ook verplicht apart opgestuurd moet worden. Dan krijg je die postzak wel vol Ja Haha!

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:30

Ik kan me best voorstellen dat de inschrijvingen niet binnen stromen.
€ 25,- per start is niet niks! Ik weet wel dat het een jackpotshow is, maar met zulke bedragen wil je toch niet als bakvulling mee rijden, dan wil je ook serieus een kansje kunnen maken!
Als de startgelden een beetje normaler waren geweest, of zelfs lager dan normaal en dan gewone prijzen, of wat leuke gesponsorde dingetjes hadden er denk ik veel meer inschrijvingen binnen gekomen.

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:34

goed idee!! had ik nog niet aan gedacht!! gaan we dat in praktijk brengen?!?!? Clown

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:35

shellybelly schreef:
gaan we dat in praktijk brengen?!?!? Clown

Bedoel je nu nog voor de jubileumshow?

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:44

nee joh, dat is al geweest qua inschrijvingen...
Blijft volgens mij toch een droom.. Dromen

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:46

Sweet Dreams

We konden toch ook trouwens kamperen Clown

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:51

maar het kan dus wel. Heb geen zin om naar huis te rijden en ook een andere reden Tong uitsteken Schijnheilig

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 21:52

waarom kamperen als er eindelijk eens een wedstrijd in mijn buurt is, ga 's avonds gewoon lekker slapen in mijn eigen bedje

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 22:08

Het is voor mij dan wel niet vlakbij, maar ook ik ga s'avonds gewoon lekker in mijn eigen bedje slapen.
(ik ben aan startgelden al zoveel kwijt dat het campeergeld op is - nee hoor, is slaap gewoon liever bij mijn man en kinderen in huis, dan in een lekke tent op een luchtbed)
Laat ik maar mijn best gaan doen om wat terug te verdienen.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 22:15

Ik blijf wel slapen *LOL*

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 10:23

PeppySan schreef:
Ik kan me best voorstellen dat de inschrijvingen niet binnen stromen.
€ 25,- per start is niet niks! Ik weet wel dat het een jackpotshow is, maar met zulke bedragen wil je toch niet als bakvulling mee rijden, dan wil je ook serieus een kansje kunnen maken!
Als de startgelden een beetje normaler waren geweest, of zelfs lager dan normaal en dan gewone prijzen, of wat leuke gesponsorde dingetjes hadden er denk ik veel meer inschrijvingen binnen gekomen.

Er zit natuurlijk een gedachte achter de prijsstelling.

We zijn er van uitgegaan dat de kosten voor de deelnemers niet te hoog mochten worden. Het is tenslotte een feest.
Dus lage boxhuur, met dank aan de sponsoring van de firma Wijkmans.
Gratis kampeermogelijkheid.
Laag inschrijfgeld voor beginners en jeugd.
Wat meer inschrijfgeld voor de amateurs, maar die kunnen het terugverdienen (100% pay back)
Voor de profs een stevig inschrijfgeld zodat een stevige pot te verdelen is. het zijn niet voor niets profs.

Wat de leuke gesponsorde dingetjes betreft, die liggen niet voor het oprapen. Het vinden van een sponsor wordt steeds moeilijker. het zijn altijd dezelfde die hun geldbuidel trekken en je wilt niet altijd maar weer een beroep doen op die mensen.

Met de inschrijvingen is het toch nog goed gekomen. De beginners valt een beetje tegen en de jeugd een beetje boel tegen. Juist de klassen met het laagste inschrijfgeld. De amateur en open klassen zijn goed gevuld. totaal zijn er 170 starts, het wordt echt wel een drukke dag.

Ik wil alle deelnemers vragen om ruim op tijd aanwezig te zijn want de show gaat de hele dag zonder pauze door.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 10:36

Het is maar een idee, maar daar de WRAN jubileert, zou het misschien een leuk idee zijn geweest ook iets extra's te sponsoren, namelijk de startgelden voor de jeugd.

Ja, Jan, ik weet dat alles duur is en dat sommige dingen niet uit kunnen. Maar denk ook eens aan de reclame die je daarvoor voor de WRAN maakt om juist de jeugd meer bij het gebeuren te betrekken.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 11:08

ik vind het niet erg hoor , om te betalen voor de jeugd.
denk ook niet dat er daarom jeugdruiters niet zullen starten.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 13:50

Was maar een idee Jos en tevens een leuk gebaar geweest.

Waarom denk jij eigenlijk, dat de jeugdruiters dan zo afwezig zijn bij, in dit geval, de jubileumshow?

Iedereen miert over de (on)kosten. Het komt steeds weer terug in diverse topics. Dat en misschien ook de hoeveelheid wedstrijden, waarvan een groot deel niet doorging. Zuidwolde was geloof ik het laatste wat gecancelled werd.

Om een oplossing voor deze zaken te vinden en zodoende m.n. ook de jeugd op de wedstrijden, in het algemeen, te laten verschijnen, moet je wel achter de ware redenen zien te komen, toch?

Daar kunnen nog zulke goede ideeen aangedragen worden om o.a. westernrijden te promoten, uit te breiden, te vernieuwen, meer ruiters aan te trekken, naar een beter niveau te tillen, die dan ook weer niet goed zijn. Maar als men steeds maar weer om de hete brei heengedraait, wel goed, niet goed, toch niet goed, misschien een beetje goed of slecht, waarbij dan geen van deze ideeen doorgang kan vinden, dan kun je ook als bestuur van welke vereniging dan ook, absoluut niks.