Vrijdagmiddag naar duitsland toe, samen met Marja(shadowboy op bokt), waren er tegen 14.00 uur.
na een ontvangst en een praatje de paardjes in het landje gezet, die voor de paardjes waren gemaakt.
Tevens kwamen Sonja en Dick(hoop dat je zijn naam zo schrijft) ook met hun super paardje Milena.
'smiddags hadden Sonja en Marja een lesje, ik heb gekeken(leer je ook veel van).
's avonds lekker gegeten(Kitty kan lekker koken, daar kan geen 5 sterren restaurant tegen op
) en toen nog een lesje.na een paar lekkere drankjes(biertjes, en frisdrank) lekker gaan
, maar niet
, want Marja praat nogal in haar slaap(nananananananana, of zoiets).zaterdags lekker van alles en nogwat gedaan, wat lesjes, naar de bank( zijn er zo weer hoor, voor de lunch, en komen vervolgens 5 kwatier later terug, broodjes koud, Sonja,dick en Kitty honger), en vervolgens gaan kijken op het wedstrijd terrein in Dersum(waar wij drieën de volgende dag ook aan mee gaan doen). tjonge, wat een mensen, qua ruiters en publiek. echt kikken.
zaterdags al ingeschreven(konden we wat langer blijven liggen, want ons eerste onderdeel was de pleasure om 8.20 uur)
's avonds weer zo heerlijk gesmikkeld en gesmult, en toen vroeg op bed, nou ja, na nog een uurtje vreselijk melig doen.
Toen de zondag, eng eng, andere lokatie, ander land, verstaan we wel wat er wordt gezegt(werd allemaal in het engels gedaan dussssss, stres voor niets
)tussendoor had je tijd genoeg om de andere deelnemers te gaan bekijken, dus had Chris kampjes voor de paarden gemaakt, zodat die ook rust tussendoor kregen(super oplossing)
om half 11 de Horsemanship, en onze nederlandse topper(MARJA OOST, MET SHADOW) werd 1e.
.TOPPIE HOOR MAR.
om 14.35 de trail, op het buitenterrein, met een superbrug(marja maakte zich al zorgen dat shadow er niet over wilde, maar met twee hoefjes in zijn neus ging hij erover.
om 16.30 was de reining, nou ik heb nog nooit een fjord zien vliegen, maar nu weet ik dat ze er zijn(nou ja, 1 vliegende fjord)
mijn hemel wat ging die Milena hard, gewoon kikken.
Sonja werd dan ook 3e, ik en sun werden 4e.
Marja deed helaas 1 spin teveel, zonde.
vergeten te vertellen, in de pleasure zijn we ook in de prijzen gevallen, Sonja 5e, marja 4e en ik 3e.
Al met al een weekend weggeweest, wat het gevoel gaf alsof we een week weg zijn geweest.
CHRIS EN KITTY, BEDANKT VOOR DIT WEEKEND, HET WAS SUPER.
sundance en ik komen zeker weer.
Groetjes van Sandra en Sundance
en ja hoor: Lope your horses...... hahaha geweldig!
maar deze keer voelde het gewoon zoooo goed....
Heerlijk!
.

en het is een uur rijden voor mij, en in duitsland betaal ik voor 4 onderdelen 33.50 euro
(eigenlijk wilde ik weer in duitsland starten, maar zeyen is dan double ponted).