Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bubbels schreef:Wordt mijn allereerste wedstrijd! (Tenzij ik daarvoor nog een kleinere wedstrijd weet te starten) Heb er zin in, maar weet echt niet wat ik ervan kan verwachten. Wie doen er mee?/Komen er kijken?
Sonja schreef:...vind ik dat je een start op een NK moet verdienen.
Sonja schreef:De pest vind ik ook met hoe het nu gaat, dat je geen goede schifting hebt in wie de voorrondes mogen/gaan rijden. Als iemand nu voor het eerst gaat starten, en in de pleasure de controle over z'n paard verliest/regels niet kent oid, en bij MIJN paard op de kont rijdt, lig IK eruit omdat iemand anders nog geen wedstrijdervaring had.
Hiermee zeg ik niet dat dat een ervaren wedstrijdruiter niet kan overkomen. Maar de KANS is bij 'eerste starters' toch aanzienlijk groter, of niet?
JanT schreef:bubbels schreef:Wordt mijn allereerste wedstrijd!
quote]
Ik wil echt niet vervelend doen, maar weet je wel waar je mee bezig bent als je het NEDERLANDS KAMPIOENSCHAP gaat gebruiken om je eerste wedstrijd te rijden!!
Als ik dit soort dingen lees heb ik er al weer spijt van dat we voor dit jaar geen toelatingseis hebben gesteld!!
bubbels schreef:Heb je enig idee welke discipline ik start? En voor welk "stamboek"?
bubbels schreef:Ik ga Ayla halteren. Onder begeleiding van ervaren ruiters. Ze maakt kans om NK te worden en is eind maart geboren. Ik sleur haar dus zo min mogelijk wedstrijden over. Lijkt me logisch.
Dit is weer een typisch voorbeeld van Bokt-strategie; niet nadenken of navragen, gewoon lekker blehren en kijken waar het schip strand.
Maar goed, halteren is idd wat anders.. veel succes met "trainen" dan maar
bubbels schreef:Dit is weer een typisch voorbeeld van Bokt-strategie; niet nadenken of navragen, gewoon lekker blehren en kijken waar het schip strand.