Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

StecoWestern schreef:Dat kun je ook anders zien..het nadeel was wel is,als mensen een zadel kochten voor een paard die nog niet eens uit gegroeid was,dan stonden ze binnen een jaar weer op de stoep(en kregen wij ook wel is de schuld), omdat ze eigenwijs waren
Zo hou je de business namelijk aan de gang.
StecoWestern schreef:je zou toch zeggen dat de prijzen nu wat gunstiger moeten zijn met de huidige stand van de dollar,
Amerikaanse leveranciers scheelt nu inderdaad flink in de prijs. Is nu ook heel handig met aankopen op ebay StecoWestern schreef:valt me op dat heel veel mensen via ebay kopen,doen jullie dat dan op ebay amerika?
cornelie schreef:StecoWestern schreef:valt me op dat heel veel mensen via ebay kopen,doen jullie dat dan op ebay amerika?
Ja, daar koop ik voornamelijk. Maar ook weleens op ebay duitsland. Het ligt een beetje aan het merk dat ik zoek, als het bv een duits merk is dan is het vaak gunstiger om het bij ebay duitsland te kopen.
}> ) maar ik durf het niet aan om ze te kopen
omdat ik bang ben dat ik een bult aan invoerrechten moet betalen... 
StecoWestern schreef:Het is voor bedrijven vaak niet interessant om via Ebay te kopen omdat het percentage winst dan idd voor een 'echt' bedrijf vaak te laag is. Die hebben dan ook hun normale kanalen met inkoopprijzen.in amerika kan je hele goede deals sluiten,maar voor het in de winkel ligt is het bijna niet interessant meer,er zitten zoveel bedrijven tussen,dat je bijna niks over houdt,enige manier om het goed te doen,is een zee zontainer vol te stoppen en over te laten komen