Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Of mag ik dit niet zeggen?
Is dat te commercieel...?

). Ja, het moet uit Amerika komen, maar dan heb je ook wat moois. Typisch pleasurepaard, maar hij heeft zich helaas niet mogen bewijzen in de sport, omdat hij als veulen is aangevallen door een roofdier. Verder is er niets mis met hem en zijn karakter is ook super.
). Of hij groot doorfokt weet ik niet, hij heeft dit jaar wel grote veulens gegeven en hij heeft ook al wel 3 jarige kinderen lopen, maar die ken ik niet persoonlijk. Ik weet dus ook niet hoe groot ze zijn. Maar Magic wordt overigens THE ALLROUNDER genoemd

, zeker niet als je al een rugprobleem hebt. 
jessiejanes schreef:hoe hoog het paard moet zijn ligt aan de disipline die je rijdt,niet hoe groot de ruiter is,zo is het tenminste bij het westernrijden.
hier en op vele plekken rijden volwassen mannen met een normale lengte gerust op paarden van 1.50 of zelfs 1.45m.moet kunnen dus!
Citaat:Er is niks mooier dan een klein , snel en wendbaar paard!![]()
Als je mij op een paardje kleiner dan 1.55m zet is het ook geen porum hoor. Ik ben van het type lang en dun 

Cer schreef:En men moet zeker met zwaarte rekening houden. 100 kg op 1.40 kan niet hoor...

... 

Cer schreef:(maar je vind gewicht geen issue dus?)
Margee schreef:Ik heb gewoon een dikke kont.........