[WN] welke prijzen vind je leuk om te winnen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RedKing

welke prijzen vind je leuk om te winnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-05 17:59

De titel zegt denk ik al genoeg. Ben je tevreden met een lintje, of toch liever de bekers, gebruiksartikelen of het geld? Laat je de te winnen prijzen ook nog meetellen als je moet kiezen naar welke wedstrijd je gaat?

ben heel benieuwd hoe jullie hier over denken

marloe

Re: welke prijzen vind je leuk om te winnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:04

ik rijd bij de pony's en dan krijg je geen geld.. iniedergeval niet in de buurt waar ik rijd. bekers en linten vind ik ook leuk hoor! Ja zeeland is altijd wel een leuke wedstrijd, beker, lint en een gebruiksartikel Pling

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:23

Meestal weet je van te voren niet wat er te halen valt (tenzij het om geld gaat: NSBA, Futurity of Jackpotklassen). Maakt mij eigenlijk niet uit. Ik vind een lintje goed genoeg. Op de rassenshows gaat het me meer om de punten die er te halen zijn Lachen

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:31

Linten alleen + beker voor de eerste plaats vind ik op zich wel genoeg, maar dan wel een beetje leuk lint. Mijn tweede plaats van zaterdag leverde me een heel klein rood lintje met 2 paardenhoofdjes erop op. Die hadden van mij wel iets mooier gekund.
Verder is het natuurlijk altijd leuk als er een shop sponsord met leuke gebruiksartikelen zoals een mooi halster, showshine ed.
Voor de allround prijs een leuk iets mag ook hoor (heb een keer een dekking van een welshcob gewonnen).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:37

Ik vind alleen een lintje een beetje te mager eerlijk gezegd. Of ben ik nu een grote hebbert? Haha!
Waardebonnetje erbij is leuk voor de eerste plaats. Kleinigheidje voor nrs 2 en evt 3 is ook leuk. Zaterdag was ik 2e in de trail en kreeg ik een pakje Wipe 'n grooms. En ik ben dus Pennymeisje genoeg om zoiets dus gewoon leuk te vinden om te krijgen Haha!

Voor de allround vind ik het wel erg leuk om iets moois te winnen hoor Tong uitsteken Ik heb al een keer heel mooie showsporen gewonnen (gesponsord door Just Western), een leren halster (ook door Just Western), en een hele mooie zweetdeken van Eastern Spirit (in Den Ham). Dat vind ik toch wel heel erg leuk.
Mooi kampioenslint met een mooie beker is trouwens ook leuk, al moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat lintjes en bekers bij mij in de kelderkast gepletterd worden als ik thuiskom Haha! want waar laat je het in hemelsnaam?

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:40

Wat dacht je van een mooie vitrine kast????????

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:42

op zich wil ik best geld winnen hoor,
of een vette auto Sigaar ,
maar een lintje is ook goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:43

crazycactus schreef:
Wat dacht je van een mooie vitrine kast????????

Ieuwwwwwwwwwwwwwww Haha!
Ik ben meer van het praktische.... Kelder-kast dus *LOL*

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:54

Tuurlijk is het leuker om een groot lint te winnen dan een klein frutje met een paardenhoofdje erop. En het is ook altijd leuk om er iets leuks bij te krijgen (heb ook al wel waardebonnen gewonnen enzo, maar ik lever ze nooit in Frusty, wat koop je voor 7,50 hè Haha! ), maar als ik eerste word en ik krijg alleen een lintje, dan zal ik er niet minder blij mee zijn dan wanneer ik ook een beker erbij krijg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:57

Hint: spaar je waardebonnen van het hele jaar lekker op tot het NK!

wgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 18:59

Ik vindt geld en gebruiks artikelen ook erg leuk, maar het leukste vind ik toch een lintje en een beker(blijf gewoon een Penny meisje in hart en nieren..)!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 19:10

Hier nog zo'n penny figuur hoor Haha! ! Doe mij maar linten en tevens een bekertje voor de eerste plaats Tong uitsteken . Gebruiksartikelen vind ik zonde geld want 9 van de 10 keer gebruik je het niet of heb je het al Verdrietig . Zak voer vind ik ronduit stom, wie gaat z'n paard nu voor 1 zak op ander voer zetten Verward ? Ik niet in elk geval.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 19:15

Ja, een zak voer vind ik ook van de gekken. Wat moet je ermee?

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 20:02

eh.. ja je bent een hebbert Son hihi

Ik interesseer me niet voor prijzen of geldprijzen. Als ik iets wil hebben ga ik het wel kopen. Wel leuk vind ik dat strikje. Inderdaad sommige gooi in ik de kast en sommigen heb ik speciale herinneringen aan en die bewaar ik. Ik ben altijd gek met goede wedstrijdfoto's, maar in die binnenbakken is het gruwelijk moeilijk fotograferen helaas.

Nog leuker dan dat strikje vind ik een kleinigheidje voor de paarden. Bijvoorbeeld een zak snoepjes. Ik ben ook wel eens op een wedstrijd geweest waar iedere inschrijver een appel en een bonnetje voor iets te drinken kreeg. Véél leuker Lachen

wildwestwill

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-05 20:46

Bij de onderlingenwedstrijden in vorstenbosch hadden ze voor plaats 1 t/m 7 een mooi lint en voor 1,2 en 3 nog een leuke prijs,
ik had bij de 2e plaats in plaisure een martingaal en voor de 3e prijs bij horsmanschip een wormenkuur heel leuk gesponserd door artur

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 09:31

Tuurlijk is het leuk om geld te winnen maar aan andere kant als het om een zak voer gaat is de sfeer toch net effe anders op een wedstrijd en das belangrijker !!!

Spirit

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 16:03

nou zowiezo een lindje en een beker!! Haha! gesponsorde prijzen vind ik ook altijd mooi meegenomen

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 17:09

Ik vind een lintje al goed Lachen Maar dingen zoals: deken, halsters enz zijn natuurlijk ook heel gaaf Haha!

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 19:16

wat moet je met een martegaal als je het niet gebruikt.. dat vind ik dus onzinnig om te winnen. ik vind het het leukst een zakje snoep voor knollie en een lindje waar het evenement op staat.. anders sta je 10 jaar later ook zo raar te kijken, Scheve mond waar heb ik die ook al weer vandaan Scheve mond

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 20:27

Ik schrijf op de achterkant (mits dat kan) de plaats, datum,onderdeel en met welk paard ik gereden heb.

Shadowboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-05 21:17

Wij vinden het heel leuk om een mooi lintje of een bekertje te winnen.
Tevens zijn lintjes leuk behang op mijn kamer. Maar ik ben eigenlijk overal wel tevreden mee. Als ik maar een gezellige dag gehad heb.

Haha! Pling

Halloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 07:50

Bij de AQHA shows gaan we voor de punten, proberen een ROM voor je paardje bij elkaar te krijgen.
Bij de NRHA voor de $$$$, elke dollar die je wint word bijgeschreven op het record van paard en ruiter.

De bronzetrophies zijn natuurlijk het summum. Haha! Haha!

Alle andere prijzen zijn natuurlijk leuk, maar als de wedstrijd niet in een van de bovenstaande voorziet doen wij niet mee.
Niet omdat we ons te goed vinden voor andere wedstrijden, maar meer om de paardjes te sparen.
NRHA earnings, NSBA earnings, AQHA points zijn prijzen die een leven lang gelden, zeker als je met het betreffende paardje ooit wil fokken.

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 08:06

Ik zou zeggen geld. Daar heeft iedereen wat aan, je kan dan zelf bepalen waar je het aan uitgeeft. Wedstrijden rijden is best wel duur, vooral als je naar de grotere wedstrijden gaat. Tel alle uitgaven maar eens op. Met geldprijzen kun je dan nog wat terugverdienen!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 08:19

Maar geld maak je op... en aan geld heb je als herrinnering niks.. geld is eventueel leuk "erbij" maar niet ter vervanging van een bekertje of lintje vind ik.

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-05 08:25

jeddah schreef:
Maar geld maak je op... en aan geld heb je als herrinnering niks.. geld is eventueel leuk "erbij" maar niet ter vervanging van een bekertje of lintje vind ik.

Ik bedoel het ook niet als vervanging hoor (had ik er niet bijgezet), maar idd als erbij.
Ik hecht persoonlijk niet zoveel waarde aan standaard lintjes en bekers, ik heb bij een appaloosa show al eens twee lintjes gewonnen met stipjes erop, die vind ik erg leuk en krijgen dan ook een speciaal plekje.