Voor meer info en inschrijfformulieren:
http://www.westernridinglimburg.nl/index.htm
Wie komt hierheen?
Dit is overigens een topic over dezelfde show:
viewtopic.php?f=4&t=393439
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
janedoe schreef:Ik kreeg bericht van WME dat hun AQHA/WRAN show daarom niet door kan gaan. Een ex-bestuurslid had de wedstrijd in Helden-Panningen al vastgelegd en volgens de regels van de AQHA mogen er binnen een straal van 240 km geen 2 AQHA-shows plaatsvinden. Jammer...
sugarspice schreef:Er zijn 2 jackpot onderdelen: Pleasure en Reining.
Deze zijn toegankelijk voor elk ras

Lekker, mag ik dus op mijn hunterzadeltje tussen alle reiners door die hun snelle cirkels, stops en spins aan het oefenen zijn...XoNo schreef:Ik zat net even bij het programma te kijken...niet echt bijdehand ingedeeld.
XoNo schreef:Waarom is dit nou weer zo ingedeeld?
XoNo schreef:Ik zat net even bij het programma te kijken...niet echt bijdehand ingedeeld.
Amateur en open halter op twee verschillende dagen (amateurs moeten dus zeker 2 dagen komen). De open hunter under saddle na de open reining...![]()
Lekker, mag ik dus op mijn hunterzadeltje tussen alle reiners door die hun snelle cirkels, stops en spins aan het oefenen zijn...
Waarom is dit nou weer zo ingedeeld?
) gereden word.
Alle reiners naar buiten
(geintje natuurlijk
) XoNo schreef:Kijk aan, daar word ik al iets gelukkiger vanAlle reiners naar buiten
(geintje natuurlijk
)
(zegt zij die ook reining rijdt)