[WN] GreupStables

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pharlap

GreupStables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 23:45

Hoi, ik ga morgen bellen voor een afspraak te maken voor een priveles western bij Greup Stables, ze hebben mij vandaag nl terug gemaild. Ik vraag me alleen af wat ze voor een prive les vragen, weet iemand dat.
Ik ben nl liever goed voorbereid, want ik heb al extra hoge kosten gehad voor de veearts voor mijn paard.
( ik vraag het morgen ook wel, maar als iemand het al weet dan hoor ik het graag *LOL* .
Groetjes Pharlap.

NotNice

Re: GreupStables

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 10:09

welkom bij de greup-clan Haha! een prive-les kost ergens tussen de 15 en 20 euro per half uur (als je op een manege-pony rijdt), maar precies weet ik het niet meer, dat kun je vragen als je ze belt.

Laat je weten hoe het ging? en op wie je mocht?
veel plezier!

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 10:40

20 euro per half uur?, dat vind ik wel erg veel eigenlijk.
Nou weet ik wel dat er paardhuur bijzit maar daar moet ik even over nadenken.
Groetjes Pharlap.

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 11:08

Heb je een eigen paard???

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 11:20

Hoi, ja ik heb een eigen paard.
Ik heb alleen zelf altijd dressuur (drama met hem Haha! ) en buiten gereden.
Nu heb ik zijn achtergrond achterhaald en blijkt dat hij voor pleasure is ingereden.
Ik zelf weet dus niks en ik heb ook alleen maar een dressuurzadel enzo. En hem in de trailer krijgen is ook niet 1 van mijn hobby's, want hij is pas in bodegraven geweest en vond dat niet leuk. Bovendien als ik met de trailer wegmoet dan moet ik er 1 huren,voor 35 euro en gelijk mijn vader weer inschakelen want hij heeft er een goeie auto voor en kan ermee rijden.
Wat was jou optie dan ?
Groetjes pharlap.

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 12:31

Weer een bij de Greup Lachen
gezellig...
volgens mij was het 15 euro... weet niet zker... *haal alle prijsen door elkaar af en toe...*
gewoon even bellen, ze helpen je graag Lachen

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:15

Welkom in de wondere wereld van het western rijden Lachen

het is zeker geen 20 euro dat weet ik zeker
maar als je belt dan vraag je toch gewoon eerst wat het kost dan kan je altijd nog besluiten om het wel of niet te doen

laat ff weten als je gaat hoe het was hier

groetjes
en veel plezier

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 21:23

Hoi, ik weet al wat het kost 17 euro voor een half uur.
Ik heb ze een mailtje gestuurd.
Ik heb mijn aanstaande mannetje even aangekeken, want ik wil heel graag, maar hij vind het wel veel (waarschijnlijk omdat hij weet dat het niet bij 1 keer blijft om uit te proberen Haha! )
Ik snap hem wel, we gaan nl ook nog trouwen en we hebben die veearts rekening even gehad voor mijn andere mannetje, en ik ga ook al naar indoor brabant, en hij laat voor mij heel veel schieten. En toch denk ik dat het door gaat Nagelbijten / Gniffelen
Hij is nl wel lief Ach gut
Groetjes pharlap.

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 22:22

En zoveel prive lessen heb je niet nodig hoor
voor dat je het weet zit je in een les en die zijn een stuk goedkoper

laat ons het in iedergeval even weten als je bent geweest

Michellegb

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 17:23

Pharlap schreef:
Hoi, ik weet al wat het kost 17 euro voor een half uur.
Ik heb ze een mailtje gestuurd.
Ik heb mijn aanstaande mannetje even aangekeken, want ik wil heel graag, maar hij vind het wel veel (waarschijnlijk omdat hij weet dat het niet bij 1 keer blijft om uit te proberen Haha! )
Ik snap hem wel, we gaan nl ook nog trouwen en we hebben die veearts rekening even gehad voor mijn andere mannetje, en ik ga ook al naar indoor brabant, en hij laat voor mij heel veel schieten. En toch denk ik dat het door gaat Nagelbijten / Gniffelen
Hij is nl wel lief Ach gut
Groetjes pharlap.

Hoi hoi,

Kan je niet eerst een "groeps"les nemen, kan je eerst kijken of je het wel iets vindt en vaak zijn die iets goedkoper.

Suc6 groetjes

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 17:56

zelfs al kost het € 20.....het is het geld dubbel en dwars waard. Beter nu 1 keer goed investeren en werkelijk iets leren waar je verder mee kunt dan ergens half werk geleverd krijgen waar je naderhand niets mee kunt beginnen. Goede dingen kosten nu eenmaal een beetje maar. Maar door gewoon een beetje minder te lessen en wel kwalitatief, ben je uiteindelijk en beter af en net zo duur (of goedkoop zo je wilt).
Doen dus. En weet je, later "als je groot bent" en oud)er lach je er om en ben je blij dat je het gedaan hebt. Sommige lessen neem je je hele leven mee....en dus kun je ze beter jong nemen....dan heb je er langer profijt van.

Succes daar onder Rotterdam.

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 20:12

iski schreef:
zelfs al kost het € 20.....het is het geld dubbel en dwars waard. Beter nu 1 keer goed investeren en werkelijk iets leren waar je verder mee kunt dan ergens half werk geleverd krijgen waar je naderhand niets mee kunt beginnen. Goede dingen kosten nu eenmaal een beetje maar. Maar door gewoon een beetje minder te lessen en wel kwalitatief, ben je uiteindelijk en beter af en net zo duur (of goedkoop zo je wilt).
Doen dus. En weet je, later "als je groot bent" en oud)er lach je er om en ben je blij dat je het gedaan hebt. Sommige lessen neem je je hele leven mee....en dus kun je ze beter jong nemen....dan heb je er langer profijt van.

Succes daar onder Rotterdam.

Haha! Ik ben 27 jaar hoor, niet echt oud maar ook niet heel jong toch?
Maar bedankt voor je advies OK dan!
Groetjes pharlap

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 20:48

Wat leuk, weer een nieuwe Greuper Lachen welkom bij de club.
Ik ben benieuwd wat je van de lessen vindt, als je nou eens een paar gevorderde lessen zou willen zien moet je eens op dinsdag of vrijdag avond komen kijken! Het is ook erg gezellig dan Knipoog

groetjes en waarschijnlijk tot ziens,
leanne

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 21:05

Alvast welkom op de Greup!!

Zoals Leanne al zegt is het misschien leuk om eens naar een lesje te komen kijken. Dan kan je je ieder geval een beetje een beeld vormen van de manege en de manier van les geven.

Bijvoorbeeld de les op dinsdagavond van 7 tot 8. Dat zijn echt ver gevorderde ruiters met eigen paardjes. Héél erg leuk om te zien!!

En daarna kan je dan meteen goed het verschil zien met de "beginners"...hihi...., want van 8 tot 9 zijn wij, Notnice, Bloempjeh en ikzelf (en dit is ook de vroegere les van Vigel1) aan de beurt.

Bloempjeh en ik komen trouwens ook alletwee uit Spijkenisse.

Kom dus eens een kijkje nemen!

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 11:34

Hoi, nou ik ben gisteravond wezen kijken, en wat een relaxed sfeertje hangt daar.
Ik heb meestal als ik op manege's kom het gevoel dat iedereen je aan zit te gapen en je minder vind, maar hier echt niet.
Ik heb naar de beginners les gekeken van 8 tot 9.
Ik ga kijken of ik volgende week zaterdag een prive les kan doen, die worden als het goed is ook op zaterdag gegeven.
Ik vond Angelique ook erg vriendelijk en ook het meisje die les gaf van 8 tot 9.
Angelique stelde voor om met mijn paard te komen zodat ze kon kijken wat hij kan, maar om hem nu met alle trauma's weer in de trailer te laden, vind ik een beetje zielig.
Hij moet toch eerst weer wat sterker worden in zijn spieren, kan ik mooi gaan lessen Haha!
En kijken of ik het leuk blijf vinden.
Groetjes Pharlap.

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 13:11

Hoi Pharlap,

Ik dacht al dat jij het was die gisteren avond bij de les stond te kijken. Stom, ik had het gewoon even moeten vragen....
Ik was dat meisje met het petje op, ik zat op die bonte met vlechtjes.

Maar wel leuk dat het je goed is bevallen! Het is jammer dat je paardje nu niet mee kan, dan zouden de lessen nog wat specifieker op je paardje afgestemd kunnen worden. Maar ik kan me voorstellen dat je hem nu niet in de trailer mee wil nemen!!

Maar zowiezo zijn (privé)lessen op een manegepaardje zeker niet verkeerd om jou zelf de beginselen van het western rijden bij te brengen! En zo kan je dan op een gegeven moment thuis ook lekker aan de slag tussen de lessen door!

Nou, heel veel succes en plezier zaterdag! En laat even weten op wie je hebt gereden en hoe je het vondt!

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 13:39

Hoi, ja dan heb ik jou gezien. Leuk beestje was dat waar je op zat.
Ik probeer een afspraak voor volgende week zaterdag, want deze zaterdag ga ik naar indoor brabant Haha!

Jullie hebben echt een leuke groep met rijden.
Rij jij 1 keer in de week?
En heb je altijd western gedaan?
Groetjes pharlap.

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 14:06

oooi,
K had je oowk gezien Lachen
Maar heb nooit het lef hoi te zeggen Knipoog
Mja, hoop dat je prive les leuk is!
En dat je het naar je zin krijgt met het western rijden
groetjes, Laris

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-05 14:15

Hoi,
Tegen mij mag iedereen hoi zeggen hoor Haha!
op wie zat jij?
Groetjes Pharlap.

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 14:20

ooi,
zal k volgende keer doen als k het dan wel durf Knipoog ben maar klein en verlegen Knipoog
*zoekt even foto van Landor*
Afbeelding
Das het paardje Lachen
Met een vriendin van mij ernaast
Daar zat k gister op Lachen Het meest saggerijnige beesje Knipoog

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:09

Hoi, ja, dat was jij dus!!!
wat leuk!
ik zat op dat erg snelle vosje dat niet wilde wijken, Fifi

Rij je een keer mee op dinsadg-avond?
lijkt me erg gezellig, het wordt al een echte bokt-les Haha!

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:42

Leuk hoor..... ik was er helaas niet..... ik kijk vaak naar die les dit is namelijk mijn oude lesje... Ik heb hier heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geleerd. Ik heb nu een eigen paardje op de manege staan en les nu op maandag en vrijdag. op zaterdag ben ik ook altijd op de manege dus wie weet kom ik stiekem ff kijken naar je les Knipoog

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 17:12

NotNice schreef:
Hoi, ja, dat was jij dus!!!
wat leuk!
ik zat op dat erg snelle vosje dat niet wilde wijken, Fifi

Rij je een keer mee op dinsadg-avond?
lijkt me erg gezellig, het wordt al een echte bokt-les Haha!

Hoi, ja jij reed op dat snelle beestje.
Ik ga eerst prive lessen doen.
En dan moet ik even kijken voor de dinsdagavond, want ik heb mijn eigen paard ook nog, en ik ben niet altijd zo vroeg klaar met mijn werk.
Als ik nu gelijk in jullie les mee doet dan verstoor ik die gelijk }>
Ik heb echt nog nooit western gereden.
Wel leuk zo al die bokkers Haha!
Groetjes Pharlap.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:30

Wat leuk, om weer wat van de paardjes te horen, Landor, Fifi... (een bonte met vlechtjes...spettertje? Tong uitsteken). Ik heb 2 jaar terug (of is het alweer 3 jaar? Bloos) ook bij de Greup gelest en in pension gestaan. Als het goed is ga ik zondag weer even langs Lachen

Catmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:57

Citaat:
Wat leuk, om weer wat van de paardjes te horen, Landor, Fifi... (een bonte met vlechtjes...spettertje? Tong uitsteken). Ik heb 2 jaar terug (of is het alweer 3 jaar? Bloos) ook bij de Greup gelest en in pension gestaan. Als het goed is ga ik zondag weer even langs Lachen

Die bonte met vlechtjes is Fanatasy. Een héél erg leuk paardje dat sinds een tijdje op de greup staat! Maar je zal hem zondag wel zien als je langs gaat!

[img]Afbeelding[/img]