uitgeschreven? Ik bedoel op welke wedstrijden en waar?
Word het veel beoefend hier en in de rest van Europa
en waar kan ik er meer info over vinden?
Vast bedankt voor alle evt informatie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
}>
cornelie schreef:Nou, doe er wat aan
}>
denk je niet dat je dan ook uit de toon valt
Sugarmiss schreef:
Maar er moet meer gebeuren wil de WRAN 'om' gaan en deze onderdelen gaat zien als normale wedstrijd-onderdelen.
Citaat:De WRAN draagt de westernsport in algemene zin uit.
Blaze schreef:en anders omdenk je niet dat je dan ook uit de toon valt
Anya schreef:cornelie schreef:
Nou, doe er wat aan
dat kan niet, mensen met een quarter zijn tegen... Gaat om de veelzijdigheid van quarters en zo. Niet om de veelzijdigheid van andere rassen.
(maar volgens mij zijn ze gewoon bang voor al die goed springende pony's en kwpn-ers }>
MightyMike schreef:He, ik heb een paint en ben niet tegen
Blaze schreef:Ik heb een Quarter en (gedeelte) een Tinker en ik ben tegen
Ga je maar even een kopje koffie drinken ondertussen
JanT schreef:Sugarmiss schreef:Maar er moet meer gebeuren wil de WRAN 'om' gaan en deze onderdelen gaat zien als normale wedstrijd-onderdelen.
Wie is "de WRAN"????
Ben ik de WRAN?
Is het bestuur de WRAN?
Zijn alle leden bij elkaar de WRAN????
Wie moet er "Om" gaan???
cornelie schreef:Als ik bv in het regelboek kijk van de appaloosa's staan de hunter klasses etc onder het kopje 'western' . Daarna komt pas dressage en endurance etc. Hoe zit dat bij de quarters en paints?
Citaat:Of bij de 'WRAN' verenigingen in het buitenland?
Sonja schreef:Mag ik dus aannemen dat de voorstanders dat zaterdag in de groep gaan gooien in Maarsbergen?
Citaat:Bij de EWU (Duitsland) staat het er NIET, evenals bij de WRAS (Zweden). Deze clubs zijn van mening dat Hunter thuishoort bij de nationale "Jacht- en Rijverenigingen" (die heten niet voor niets zo, toch?).