Dus ja wie gaat er heen...........
Ben er nog niet eerder geweest......maar morgen ga ik *o/* .....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nu gaan we met een connexion bus
Supergezellig
Veel plezier morgen alvast
!
.
.....maar een beetje shoppen kan geen kwaad toch......
.... 
ik mag gewoon niet lijkt wel
met andere woorden de enigzins doorgaande wegen zijn ook puinhop hier. ik denk dat ik morgen eerst eens uit mijn raam kijk, en dan besluit of ik ga of niet.
Is het een soort western experience? Jeetje drie vragen achter elkaar... *o/*
... DJQuarter schreef:Hoe lang is het eigenlijk rijden vanaf R'dam? En wat is dat dan precies?Is het een soort western experience? Jeetje drie vragen achter elkaar... *o/*
...

DJQuarter schreef:Hoe lang is het eigenlijk rijden vanaf R'dam? En wat is dat dan precies?Is het een soort western experience? Jeetje drie vragen achter elkaar... *o/*
...
Cassidy schreef:Foei toch, hoe kun je de Equitana met de Western Experience vergelijken?![]()
Hahaha... Maar goed ik ga geen drie uur in de auto zitten, jammer dat het zover is... Ik hoor van jullie wel hoe het is geweest...

, maar ik heb toch ook dingen gezien die best hun geld waard waren (en dus gewoon goedkoop). Niet alleen bij hem trouwens.
Sugarmiss schreef:Natuurlijk is het spul van mindere kwaliteit, maar hetzelfde spul heb ik ook bij andere shops zien liggen. En dan is iig de prijs bij hem een stuk aantrekkelijker.
Sugarmiss schreef:-touw voor een zelf te maken bitless bridle.
-1 set polyreins in de kleuren blauw/groen/beige met naturel leren biteinden en poppers Euro 10