Ik vroeg me af waar staan de westernruiters in Groningen met hun paardjes, vast niet allemaal bij WSW!
Wie weet er een leuke stal met westernruiters?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van mij!
lief hoor! Das wel heel jong geleerd
Wij hebben ook een stel westernhorses thuis, 2 superlieve Paintmerries en 1 jonge Quartermerrie! Momenteel hebben we "nog maar" 3 paarden, maar als het goed is, worden de dames dit voorjaar drachtig en hebben we volgend jaar wat uitbreiding!
iski schreef:wat een bult western-stallen heeft groningen eigenlijk....is het soms de 53ste staat van de USA?
Anya schreef:Was dat niet Heeg?![]()
We gaan trouwens off topic, Anya!
hoi nou wij hebben een kleine pensionstal met natuurlijk westernruiters maar ook dresuur en spring ruiters toch is het hartstikke gezellig en geen gezeik met elkaar.daarbij is het mijn stal en is het totaal in westernstijl hahaha
kantine en een mooie van hout dichte buitenbak omdat er straks
cuttinglessen worden gegeven.en wij zitten in noordbroek Mellowtje schreef:Hallo,
Ik vroeg me af waar staan de westernruiters in Groningen met hun paardjes, vast niet allemaal bij WSW!![]()
Wie weet er een leuke stal met westernruiters?
woldhoeve schreef:Woldhoeve Appaloosa's natuurlijk zit alleen in Drenthe maar een paar kilometer onder groningen. Het mooie plaatsje Peize. Een appaloosa fokkerij met pensionstalling met ongeveer 6 cowgirls. En er wordt 1 keer in de twee weken les gegeven. Binnenbak, buitenbak en het mooiste een RENBAAN voor als je ff wil crossen.