18.25 uur Nederland 3
Citaat:WESTERN
Dolores trekt cowboykleren aan, klimt op een paard en krijgt een lesje Westernrijden. Om te zien hoe het echt moet gaat ze ook nog naar het Europees kampioenschap Westernrijden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:WESTERN
Dolores trekt cowboykleren aan, klimt op een paard en krijgt een lesje Westernrijden. Om te zien hoe het echt moet gaat ze ook nog naar het Europees kampioenschap Westernrijden.

ook een hele spectaculaire sliding stop
ik ga het proberen niet te vergeten
heb het net gezien!
heb je die zeurende trail en pleasure muts ook weer:P wel een leuk stukje jammer dat het zo kort is!
... 
Alleen jammer dat ze uitleggen over de een hand gebruik en dan laten ze een stukje rodeo zien.
Ik ben wel bij de opnamen geweest op het EK en dat was erg leuk! Ik was wel benieuwd hoe het geworden was, maar nu heb ik het dus gemist. Weet iemand of het ook nog herhaald wordt?
om even terug te komen op mijn vorige reactie! Ben ik dan echt de eninge die het jammer vindt dat ze alleen op de reining richten? Ik bedoel zo lijkt het net of western riding alleen uit reining bestaat! oke ik snap dta ze reing het meest laten zien en ik vind het zeker weten ook een gaaf onderdeel maar toch
de andere onderdelen zijn ook niet super makkelijk!
nouw stopt deze trail muts echt!
maar dit verklaard het.

klaasjuhhh schreef:oliebol! Gemist! Is er op internet een herhaling te zien ofzo?
Ik heb het ook nog opgenomen kan ik het nog een keer zien
Ik zag trouwens ook even snel toen ze het over het Nk hadden een meisje dat hier ook op bokt zit, een vriendin van Charita..ben even haar naam kwijt, maar ze heeft een palomino en staat op wennekers
rieky heeft trouwens een grappig accent!