[WN] Magic Power Special

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

10y

Magic Power Special

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 00:07

Even een leuk berichtje voor Sylva en Sake, net gelezen.

Bron: Pferdemarkt März 3 / 4 2005

„Quote:

Magic Power Special rangiert ganz vorne in der Weltrangliste

Der American Quarter Horse Hengst Magig Power Special (Besitzer: Syliva van der Wal-Starreveld, Niederlande) steht mit 76,0 Punkte weltweit auf Platz sechs der SQHA Weltrangliste in de Katergorie „Alltime leading amateur ghalter point-earning stallion 2004“.

Der Buckskin-farbene Hengst ist ein Sohn vdes berühmten Fritz Power. Die Mutter ist Magic Obsession, eine Stute, die aufgrung ihrer Verdienste letztes Jahr in die Hall of Fame der DQHA aufgenommen wurde. Magic Power Special ist jedoch nicht nur ein Superior Halter Pferd, sondern geht schon seit Jahren erfolgreich im Sport. Unter anderem konnte er sich in der Diziplin Reining mehrmals ganz vorn plazieren.

Der sechste Rang in der Weltrangliste ist ein weiterer Beweis für das erfolgreiche Zuchtkonzept des Gestüts ‚Drei Lindenhof’ von Horst und Elisabeth Müller, die seit Jahren zu den führenden Züchtern der Deutschen Quarter Horse Szene zählen.

Unquote“

OK dan!

LindaVelings

Re: Magic Power Special

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 01:45

WOW, goed zeg.
Keep up the good work OK dan!

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 12:29

Dat is een leuke opsteker. Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 17:29

Wat gaaf dat het zelfs in de pferdemarkt staat! Weet iemand waar ik deze uitgave kan krijgen? Sylva en Sake zijn helaas ook geen lid van de Pferdemarkt.

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 18:01

Die kun je bij de betere boekhandelaar kopen kosten geloof ik € 5,50.
Bij Primera en Bruna kun je ze ook bestellen. Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 20:13

Ik ga eens even koekeloeren, dankje MD Lachen

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 00:18

Bedankt Dance, dat je dat gevonden hebt en vermeld. Ik wist niet dat het ook in de Pferdemarkt stond. Bloos
Vorig jaar oktober, tijdens de NK Quarters, heb ik met Magic de All_Round prijs gewonnen. Een prachtig mooi bronzen beeld ontvangen uit Amerika van de AQHA!!! Haha! Haha!
Was ik best wel een beetje trots op, als meer halter en Reining paard.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 00:37

Er staat ook een leuke foto bij, een sliding stop. Ik zal die morgen, nu ja vandaag dan, proberen op een fatsoenlijke manier in te scannen, dan te kijken of mijn printer ook de kleur nog even oppakt en dan stuur ik het je wel op.

De Pferdemarkt krijg je als het goed is bij de Brunazaken en hier ook in de supermarkten. In NL kost ie 5,50 en hier 5,00. Verschijnt iedere twee maanden en er staan steeds weer een heleboel artikelen over western erin. Verslagen van westernwedstrijden en ook portrets van paarden en ruiters die leuk zijn om te vermelden.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 00:42

nou sylva hou je vast want het stond ook in de laatste quarter horse journal.

kan het helaas niet inscannen voor je, mijn scanner gaf nu net bij poging 1 de geest GRRRRRRR Boos! (gaat weer geld kosten). misschien dat dance meer sucses heeft met het inscannen van het stukje pferdemarkt.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 08:50

XoNo schreef:
Wat gaaf dat het zelfs in de pferdemarkt staat! Weet iemand waar ik deze uitgave kan krijgen? Sylva en Sake zijn helaas ook geen lid van de Pferdemarkt.

je rijdt de grens over en haalt er één. Ze liggen bij ons net over de grens zelfs bij de pompstations Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 20:08

Anya schreef:
XoNo schreef:

je rijdt de grens over en haalt er één. Ze liggen bij ons net over de grens zelfs bij de pompstations Haha!

Ja, maar de grens is toch gauw al een ruim uur met de auto Scheve mond
Kan niemand mij 2 van die dingen opsturen, maak ik wel geld over Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 20:12

Ik zal kijken of er eentje ligt als ik toch ga tanken Haha!
Dan stuur ik em wel op... Lachen Maar als ze op zijn heb je pech.. ik ga er niet speciaal Nordhorn voor in Lachen

Je hoort van mij Lachen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 20:16

Anya schreef:
Ik zal kijken of er eentje ligt als ik toch ga tanken Haha!
Dan stuur ik em wel op... Lachen Maar als ze op zijn heb je pech.. ik ga er niet speciaal Nordhorn voor in Lachen

Je hoort van mij Lachen

Afgod Danku Haha! Als er nog genoeg liggen...dan zou ik er wel 2 willen eigenlijk Schijnheilig Eén voor mezelf en één voor Sake en Sylva Haha! Ik heb het blad ook altijd gelezen en zou er wel weer eens één willen hebben. Kan ik mijn Duits ook nog een beetje opkrikken Nagelbijten / Gniffelen

10y

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 23:18

Als iemand van jullie naar de Equitana gaat, kun je ze ook daar meebrengen. Ze hebben daar altijd een stand en stapels van deze dikke boekwerken. Kosten blijven (vorige keer in ieder geval wel) gewoon 5,00 euro

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 13:17

Dance schreef:
Als iemand van jullie naar de Equitana gaat, kun je ze ook daar meebrengen. Ze hebben daar altijd een stand en stapels van deze dikke boekwerken. Kosten blijven (vorige keer in ieder geval wel) gewoon 5,00 euro

Ik ken helaas niemand die er naartoe gaat

10y

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-05 14:00

[/quote]

Ik ken helaas niemand die er naartoe gaat [/quote]

Meen je dat nou? Huilen

Maar goed als Anya er geen meer krijgt, weet ik wel iemand die ze mee kan brengen, of ik moest zelf woensdag even in de supermarkt gaan kijken of ze er nog zijn. Die dingen vinden gretig aftrek.

Anya laat je het even weten?? We moeten Xono toch effe helpen Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 14:01

Graaag Dance Lachen Hartstikke bedankt Haha!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 22:49

en mocht het hun niet lukken hier is er wel 1 die naar de equitana gaat. en nog erger ook nog in duitsland woont ook. dus ik hoor wel of het gelukt is anders regelen we wel wat.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 23:11

Ik ga morgen tanken, dus dan weet ik of het er nog ligt. Als niet... dan zijn er genoeg dus.. Dat blad moet er wel komen zo Lachen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 19:34

Jullie zijn super! Lachen Bedankt voor jullie hulp!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 23:04

Xono. Bij de pomp waren ze al op. Dus voorlopig wil ik het stokje graag overgeven aan één van de 'duitsers' hier. Als dat niet lukt, ga ik Nordhorn wel voor je in. Dus dan geef maar weer even een gil (of een PB Knipoog )

10y

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 00:10

De Pferdemarkt is er hoor Haha! , nu nog zien dat we het ding bij XoNo krijgen.
Het sneeuwt als de p**t hier. Ik weet dus niet of ik naar de post kom morgen. XoNo stuur me even je adres als mogelijk, of wou je ons eens een bezoekje komen brengen. Paardjes kijken enzo. Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 12:27

Dankje Dance Lachen

Ik zal je mijn adres even pben. Ik wil best eens langskomen, maar het het iets te druk op het moment. Op het moment kan ik overigens niet eens naar de paarden met al die ***sneeuw. Boos!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-05 13:35

Is OK XoNo, wij zijn hier ook lekker ingesneeuwd. Maar onze paarden hebben vanmorgen de grootste lol gehad. Dikke 40 cm en het sneeuwt nog steeds. Gelukkig geen ijslaag eronder en het plakt niet.
Die hebben allemaal liggen rollebollen. Het is dat ze geen sneeuwballen kunnen gooien, anders hadden ze dat beslist gedaan Clown Haha!.

We zijn er nog niet vanaf, dus krijg je me vandaag de auto niet in ondanks de 4WD niet. Knipoog

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 09:44

Even een vraag voor de zekerheid, maar ik denk dat het een typfout is: In De Quarter van januari-februari 2005 staat een artikel met foto over Magic Power Special die 6e op de AQHA ranglijst staat. In de lead van het artikel staat "De 10 jarige ruin Magic Power Special staat op de zesde plaats...". Ik neem aan dat ruin een vergissing/typfout is? Hij staat per slot van rekening in de All Time Leading Amateur Halter Point Earning Stallions 2004 lijst... toch?
Misschien een domme vraag, maar ik wilde het toch even zeker weten. Misschien is mij iets ontgaan, voornamelijk omdat het meerdere keren in het artikel vermeld staat