Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het zou je maar gebeuren, vreselijk...

Het was een verschrikkelijk mooi dier

Loverhorse schreef:En dit krijg je als je het vertaalt
Ja hij vertaalt het inderdaad wel erg letterlijk
smax schreef:okay ik ga een poging wagen om het duidelijker te maken, maar ik denk dit toch wel overbodig is.
Cal Bar Olina in bezit van Uwe Gerbig is op de snelweg dodelijk verongelukt.
Trainer Nico Horman van de Flachsberg Ranch was op weg naar Andera Fappani naar Kreuth, als er bij goed zicht en droge wegen een auto frontaal tegen zijn auto rijd en samen met een zware vrachtwagen bijna volledig totalloss reed.
Cal Bar Olena is ivb zijn ernstige/zware verwondingen nog terplekke ingeslapen. Voor een 2 de paard op de aanhanger kwam alle hulp te laat het stierf ter plekke.
Nico Horman gaat het naar omstandigheden redelijk goed..
lijkt trouwens wel een quote uit de terminator
XoNo schreef:Vreselijk, dat is toch de nachtmerrie van elke paardeneigenaar die zijn paard op de trailer heeft staan. Verschrikkelijk. Had Wendy Schrievers niet ook iets dergelijks meegemaakt?
Citaat:Auf der Fahrt zum Andrea Fappani Kurs nach Kreuth wurde Nico Hörmann auf der Autobahn von einem LKw erfasst, der durch die Leitplanke gerast ist.Beide Pferde starben am Unfallort. Nico wurde nur leicht verletzt und es geht ihm den Umständen entsprechend gut!
XoNo schreef:Vreselijk, dat is toch de nachtmerrie van elke paardeneigenaar die zijn paard op de trailer heeft staan. Verschrikkelijk. Had Wendy Schrievers niet ook iets dergelijks meegemaakt?

Dance schreef:
No comments!!
Mis ik iets?
Dat hoop je toch nooit mee te maken!

Tenfold schreef:Het lijkt voor alle betrokkenen afschuwelijk om mee te maken (in dit geval en ook in het geval van Wendy Schrievers of het paard nou op haar naam stond of niet, wat maakt het uit....).
Daar moet je toch niet aan denken als je je paard in de trailer laadt....