[WN] Ik zoek Splash....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Ik zoek Splash....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-05 18:31

Door omstandigheden ben ik Splash nu uit het oog verloren, er gaan verhalen dat hij verkocht is, er gaan ook verhalen dat hij in de buurt van Amsterdam moet staan.
Verder ga ik op hoe of wat niet in , alleen dat ik hem verschrikkelijk mis ! Verdrietig

Wie o wie is Splash de laatste 2 weken nog ergens tegen gekomen, of weet waar hij staat ?

Splash is tovero gray, 2 halve blauwe ogen met zwarte oogleden , rare ronde vlek op zn bil en is meer wit dan grijs.
Makkelijk te herkennen Lachen

Als je wat weet , laat het me ajb weten Lachen

Dankjewel !

Broady

Re: Ik zoek Splash....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 11:06

Hey!

Wat naar voor je... Verdrietig Heeft markt hem verkocht? En heeft hij niets tegen jou gezegt dan?

Groetjes

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 16:33

hoi. lees net je ber pas. wat vervelend voor je. als we m tegenkomen krijg je t te horen. sterkte Ach gut

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 20:42

Kom op , ik heb jullie hulp nodig !
Ik ben zelf deze week verschillende maneges hier in de buurt afgeweest, en geen Splash... Verdrietig

Is niemand Splash ergens tegen gekomen, bij handelaren of waar dan ook ?

Hier nog wat foto's met specifieke kenmerken van Splash ;

Afbeelding
Splash linkerkant

Afbeelding
De rechterkant , met de meeste vlekken

Afbeelding
Splash zn unieke vlek op zn kont !

Afbeelding
Splash heeft 2 half blauwe ogen met zwarte randen eromheen met 2 onwijs lange wimperharen Lachen

- 1 grijs en 1 wit oor
- Op zn bovenlip (aan de onderkant) heeft ie een duidelijke ronde stip zitten
- Splash is niet zo gecharmeerd van visite bij zijn stal Clown

Bedankt bokt Lachen

Ranny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 14:25

Schopje

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 14:45

Moet toch niet al te moeilijk zijn om Splash te herkennen...

Al Flyers opgehangen in de buurt (ruitershops, supermarkt, wachtkamer tandarts/dokter), afgegeven bij plaatselijke dierenartsen/hoefsmeden/handelaren...

Begrijp ik het goed dat Splash niet van jou was. Kun je geen info krijgen van de laatst bekende eigenaar? (hmmm blijkbaar niet anders had je hier geen oproep gedaan... Iemand anders dan, uit de kennissenkring van de laatst bekende eigenaar?)

Ik woon volledig uit de buurt om echt van nut te kunnen zijn, maar ik weet hoe het voelt, dus wens ik je veel succes met je zoektocht!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 17:31

Kom op, heeft niemand hem de laatste tijd gezien? Lachen
Hij is makkelijk te herkennen, sam heeft alle duidelijkste kenmerken nu wel gegeven Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 00:20

Helaas ben ik Splash nog niet tegen gekomen, maar hij is iig niet te missen.

Succes met de zoektocht.

spotlesstari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 11:52

heey is dat op de raynstone ranche in amsterdam noord bij de banne.dat paardje ken ik wel mooi beestje alleeen een beetje mager geworden vond ik de laatste tijd hij stond toch eerst bij hein ik heb namelijk vroeger op de floradorp ranche gestaan en dat is vlak naast de manege waar ik splash zag alleen daar tussen zit nog de turner stable dressuur manege en daar zag ik splash maar ik ben er al lang niet meer geweest dus ik weet niet of hij daar nog steeds staat maar het laatst dat ik hem had gezien was op de raynestone ranche bij allemaal fjorden in amsterdam noord dus mischien is het een tip.maar die fotos zijn op de raynestone gemaakt toch???

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 12:27

Daar staat hij niet meer nee, vanaf daar hij vertrokken Lachen

En dat wat magerder was geworden dat klopt, in de winter krijgt ie altijd een terugval, heeft ie altijd al gehad.

Dus, vanaf daar is hij vertrokken... Lachen

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 13:39

Is hij een Paint of niet? Als hij verkocht is en hij is overgeschreven misschien kan je het dan opvragen bij APHA? Ik weet het anders ook niet... Weten de mensen van die stal waar de foto's gemaakt zijn niet waar hij heen is gegaan. Nee daar heb je het waarschijnlijk als eerste aan gevraagd... Hebben ze ook geen nummer van degene die hem opgehaald hebben?
Ik vind het wel een raar verhaal dat je een paard verzorgd waar je de eigenaar niet van kent... Was hij zo van de één op andere dag weg? Of kwam je maar één keer in de week?

Succes en houd ons op de hoogte hè...

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 16:30

DJQuarter schreef:
Ik vind het wel een raar verhaal dat je een paard verzorgd waar je de eigenaar niet van kent... Was hij zo van de één op andere dag weg? Of kwam je maar één keer in de week?

het is zeker een raar verhaal, maar dat komt door de eigenaar en niet door haar.
hij moet toch wel een keer gevonden worden, je kijkt niet zo over splash heen. we zullen blijven rond kijken sam. succes

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 17:06

fique schreef:
DJQuarter schreef:

het is zeker een raar verhaal, maar dat komt door de eigenaar en niet door haar.
hij moet toch wel een keer gevonden worden, je kijkt niet zo over splash heen. we zullen blijven rond kijken sam. succes

Dankjewel OK dan!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:23

Splash_

Stal Wenneker ruiters...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 12:08

Bok Bok !

Marcella1 heeft even voor me gekeken of ze Splash zo 1,2,3 zag staan, maar aangezien het heel goed kan dat ze hem gemist heeft wil ik toch vragen of de Stal Wennekers ruiters voor me willen kijken.

Het is namelijk de grootste stal aan het amsterdamse bos, en dat heb ik via via gehoord dat hij daar heen zou gaan , terwijl ik ook verhalen hoor dat ie verkocht is.

Ik ben heb nu zelf niet de mogelijkheid om heen te gaan, en ik weet dat er veel Wennekers ruiters hier zitten...

Dus, wie heeft er een half uurtje over om even in elke box een blik te werpen ?

Dankjulliewel !!!!!!

PeterV

Re: Stal Wenneker ruiters...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 13:33

In een half uurtje, alle stallen bij Jos Wennekers inkijken, dat lukt alleen als je er met 100km per uur in de auto langs zou kunnen rijden.
Trek er maar gerust een halve dag vooruit.

Splash_

Re: Stal Wenneker ruiters...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 14:02

PeterV schreef:
In een half uurtje, alle stallen bij Jos Wennekers inkijken, dat lukt alleen als je er met 100km per uur in de auto langs zou kunnen rijden.
Trek er maar gerust een halve dag vooruit.

Haha Haha! Dit wist ik niet, ben dr namelijk nog nooit geweest en wist niet dat het zó groot was Nagelbijten / Gniffelen

Ik ga nu iniedergeval ook kijken of er een mogelijkheid is dat er ik zelf heenga volgende week.......

Whoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:39

Succes met je zoektocht ... !!!

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 14:57

Door Margee ben ik op dit topic gewezen Haha!
Ik rijd een pony op Wennekers, en zal wel opletten of ik Splash misschien tegen kom! Het is inderdaad heel groot dus het kan best zijn dat ik hem over het hoofd zie (denk wel rond de 250 paarden). Ze zijn ook bezig met nieuwe stallen, misschien dat hij naar Wennekers komt als die af zijn.
Ik zal in iedergeval goed om me heen kijken! Splash is goed te herkennen. Djangogirl, Vikki en Desi_Verona komen ook op wennekers. Succes met je zoektocht Lachen

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 15:08

Super , ik ben blij dat er mensen verwijzen naar dit topic, ik kan echt alle hulp gebruiken.

Hij zou er nu al moeten staan, dus ik denk niet dat ie nog moet komen!

Jullie zijn iig geweldig !

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 15:24

Splash is een ruin? En hoe lang is hij ongeveer al weg en zou hij dus al op Wennekers kunnen staan? Ik heb er wel eens een soortgelijke bonte gezien geloof ik, ik zal vanmiddag even spieken en dan kom ik bij je terug.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 15:31

vikki schreef:
Splash is een ruin? En hoe lang is hij ongeveer al weg en zou hij dus al op Wennekers kunnen staan? Ik heb er wel eens een soortgelijke bonte gezien geloof ik, ik zal vanmiddag even spieken en dan kom ik bij je terug.

Sinds dinsdag 1 februari, dus sinds gister 3 weken en Splash is inderdaad een ruin.

Als hij onder de deken staat kan je zn vlekken niet goed zien, dan kan je het beste naar zn oren kijken (1x grijs en 1x wit)
-Hij heeft een donkergroene met bordeaux lamicell deken (zo een die gesloten is aan de voorkant, kan even niet meer op de naam komen)
- Of een donkerblauw/grijze global deken.
- Of een donkerblauw/lichtblauwe zweetdeken.

Pff.. ik hoop zo dat het 'm is..
In iedergeval echt super bedankt alvast OK dan!

desi_verona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:47

hai,

ik ben splash nog niet tegen gekomen. maar morgen ga ik weer naar stal en dan zal ik wel even in alle stallen gaan zoeken voor je Knipoog . hij is idd makkelijk te herkennen dus als hij er staat dan vind ik hem wel morgen denk ik...

weet je toevallig of hij 's winters ook buiten staat? want als dat zo is dan moet ik ook even alle weilanden af Haha!

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 17:52

desi_verona schreef:
hai,

ik ben splash nog niet tegen gekomen. maar morgen ga ik weer naar stal en dan zal ik wel even in alle stallen gaan zoeken voor je Knipoog . hij is idd makkelijk te herkennen dus als hij er staat dan vind ik hem wel morgen denk ik...

weet je toevallig of hij 's winters ook buiten staat? want als dat zo is dan moet ik ook even alle weilanden af Haha!

Echt , jullie zijn super OK dan!

En nee, hij staat denk ik niet buiten , het zou kunnen, maar ik ga er vanuit dat ze hem gewoon binnenhouden, denk ik...

Bedankt alvast ! Ja

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:53

SpLaSh_ schreef:
-Hij heeft een donkergroene met bordeaux lamicell deken (zo een die gesloten is aan de voorkant, kan even niet meer op de naam komen)

Een Amerikaanse deken of een hengstendeken Haha!

Wennekers is inderdaad heel erg groot. Maar kan iemand van daar niet aan het personeel vragen of er een dergelijke paardje is bijgekomen? Mensen die de paarden buitenzetten oid of in ieder geval de boxen uitmesten, moeten toch wel weten of er een nieuw paard is bijgekomen?