Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

2x geprobeerd
lesleymoos schreef:Dus als een palomino x een buckskin fokt, heb je meer kans op een cremello dan een perlino? of zit ik er nu naast
jessiejanes schreef:Laat ik nou een cremello uit 2 buckskin-ouders hebben!?![]()
Steaming schreef:lesleymoos schreef:Dus als een palomino x een buckskin fokt, heb je meer kans op een cremello dan een perlino? of zit ik er nu naast
Volgens mij even groot.
Maar je kunt dus ook nog palomino, sorrel, buckskin of bay krijgen
XoNo schreef:Die praktijk beslaat maar een klein deel van de werkelijkheid. Niet het komplete paardenbestand is tenslotte in Maple ingevoerdMisschien theoretisch wel, maar op maple webranch komt er iets anders uit. Die gegevens komen dan ook uit de praktijk.
Sugarmiss schreef:Maw; als je een perlino wilt, is de grootste kans om er een te krijgen er een te kopen.
XoNo schreef:Volgens mij krijg je dan een doorzichtig paard , met zovel bleekfactor erinOf door twee perlino's met elkaar te kruisen
Ik moet dit, als cremello, maar vooral perlino fan maar eens bookmarken. Wie weet komt het nog ooit van pas... 
jeddah schreef:En niet te vergeten Black en Smokey Black en Smoeky Cream!
jessiejanes schreef:Zou een paard met bay*bay*creme*creme (perlino) donkerder zijn ,dan een paard wat sorrel*bay*creme*creme (ook perlino) is?
wie heeft hierop al zover gestudeerd?

Sugarmiss schreef:XoNo schreef:Volgens mij krijg je dan een doorzichtig paard , met zovel bleekfactor erinOf door twee perlino's met elkaar te kruisen
Cassidy schreef:Meer dat twee keer creme kan geen paard dragen hoor. Het is niet dat de cremefactor zich ophoopt of zo...
??
achter

Sugarmiss schreef:Er stond ook eenachter
![]()
Overigens kan de bleekfactor zich wel verdubbelen anders zou er geen cremello's/perlino's zijn. Dus wie weet wat een 3- of 4-voudige bleekfactor doet met een paard. Zijn daar al voorbeelden van