Ben erg benieuwd naar nakomelingen van tuck r command, zit er over tedenken om mijn merrie er door telaten dekken. Dus wie heeft er foto's van zijn vast mooie kids
. Ben erg benieuwd naar bouw en kleur.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ben erg benieuwd naar bouw en kleur.

Boldly schreef:Jimmy van der Hoeven rijdt er ook een van Tuck R. Hij is er Europees Kampioen mee geworden in de jeugd. Ik had foto's maar kan ze nu even niet vinden. Op de site van Gera Hoving staat hij ook in Portfolio. Het is een palomino en hij maakt op die foto een slidingstop. Jimmy heeft een blauw overhemd aan.
Ze wordt dit jaar drie en het is volgens mij de enige paint nakomeling van Tuck R...

Henriette schreef:Wij hebben een 3 jarige merrie van Tucker uit een Two Eyed Jack merrie, echt supercool!
Op de foto is ze 2 jaar, ze is een kopie van haar moeder.
Ze is nu een maand in training bij Evelien Geerlof en gaat super.

DJQuarter schreef:Even een vraagje als we het toch over Tuck hebben... Welke site van welke fotograaf had ook alweer al die mooie foto's van hem erop staan? De zoekfunctie is natuurlijk nog uit de lucht....
btw. Thanks horseylove!!
Whiz schreef:Mijn meissie is ook van "tucker" zie mijn profiel, ze is echt superrrrrrr !!
zowel in omgang als onder het zadel ( nu 5 maanden )
misschien kom je ons vant jaar nog tegen op wedstrijden !!
Whiz schreef:Dat was toen, dit is nu .................. dag lief meisje, het ga je goed !!
Het klinkt niet best, wat je hier meldt.
Whiz schreef:Whiz schreef:Mijn meissie is ook van "tucker" zie mijn profiel, ze is echt superrrrrrr !!
zowel in omgang als onder het zadel ( nu 5 maanden )
misschien kom je ons vant jaar nog tegen op wedstrijden !!
Dat was toen, dit is nu .................. dag lief meisje, het ga je goed !!

Whiz schreef:Dat was toen, dit is nu .................. dag lief meisje, het ga je goed !!
Citaat:Dat was toen, dit is nu .................. dag lief meisje, het ga je goed !!