Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

voor een wedstrijd en degene die met mij mee is relativeert dat dan lekker. Ben ik weer erg blij mee.
.
Ik ben zelf altijd best gespannen en ik ben altijd bang dat ik niet genoeg tijd heb om mijn paard klaar te maken en in te rijden voor het starten. Jezelf nog omkleden. Tot grote schrik zie je paard er weer niet uit. Dan heb ik het nieer 
Gelukkig heb ik die ook altijd
Mijn ouders gaan bijna altijd mee en anders zijn er hele lieve mensen op stal die me helpen. 
)
) een Haanstra-clinic had. Ondanks dat Anya zo lief was dat ze alles voor me had willen doen, vond ik het niet prettig.

voor als ik straks met allebei de paarden ga. Dick rijdt namelijk niet op mijn paarden en het zou toch wel heel handig zijn als ik in ieder geval iemand had om in- en uit te stappen. (Maar dan ben ik weer een dusdanige zeikerd met m'n beesten dat ik dat ook niet iedereen wil laten doen
)
Kun je me helpen down to earth te blijven
(heel handig spul ) 

Maar ik hoor zoveel mensen waarbij het echt wat helpt, al is het 1/10 de van de zenuwen maar helaas! Ik denk dat ik eens een goed borrelke drink voor een proef! Misschien helpt dat wel!

cornelie schreef:Helpt zeker maar niet teveel. Ik weet uit ervaring dat dan vooral in draf doorzitten niet echt bevorderlijk is