[WN] De Westerngids

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke

De Westerngids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 16:22

EINDELIJK!! Hij is online!! Eindelijk wordt alle moeite beloond en mag ik het vertellen *LOL*

RH Be Aech heeft zijn medewerking verleent aan www.westerngids.nl, dit is een nieuwe website waar je alles kunt vinden over quarters, gerelateerde bloedlijnen, stallen, trainers enzovoorts. RH Be Aech had de eer om voor deze 'gouden gids voor westernruiters' als voorbeeld te mogen dienen in een presentatie

Ik ben hier dan ook meer dan trots op nu de site EINDELIJK online is. Deze site is tot stand gekomen door de 'nieuwe' samenwerking van Gera Hoving en Mandy van Dissel. Het resultaat is verbluffend.

Mandy en Gera, petje af OK dan!

En voor de rest....snel gaan kijken!
Laatst bijgewerkt door Willeke op 24-01-05 16:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:34

Wauw!!! OK dan!

Mooi zeg!!! Daar hebben we wat aan hier in NL!!!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:38

Wowie, de eerste indruk is super! Wow! Ik ga er straks even goed voor zitten. Haha!

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:38

Heel mooi gemaakt!

Jac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:42

Hij is echt super!! Mandy en Gera, jullie geweldige inzet kun je zien hoor!!

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:44

Mijn eerste indruk ziet er super uit.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:47

mooie hoor OK dan! mandy en gera
lijkt me superhandig zo"n site

en wij staan er ook op

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:00

Jaaaaaah, eindelijk is 'ie er! Hij is mooi geworden hè? Het kost wat bloed, zweet en tranen maar het resultaat is ernaar hoor! Heel veel succes met de site; dat het maar een succes mag worden. Ik hou hem in elk geval in de gaten!!!!

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:17

Hij staat hier al in de favorieten!!!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:23

Jemig meiden wat hebben jullie goed werk verricht OK dan! Go jij! Go jij!
Helemaal super en het ziet er geweldig uit Bloos!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:44

Oh, ik wist niet eens dat dit eraan zat te komen. Gera vertelt me ook helemaal niets! Boos! Haha!
Leuke site, houd ik in de gaten.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:48

Ziet er erg mooi uit! Vooral die advertentie van Burgmijer is HEEL mooi gedaan!! Petje af!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:54

Ronduit SCHITTEREND!!!! Topwerk, meiden!!! Hij staat inmiddels in mijn favorieten............

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:06

Cool! Heb 'm ook aan mijn favorieten toegevoegd!

Rhaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:06

Handig! Eindelijk eens alles op een rij... Goed initiatief!

Sammy_Jo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 20:59

Zo, dat ziet er verbluffend uit ! Toppie !

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:02

Echt een hele mooie site!! Haha!

K@rin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 22:40

Nah, gister nog gecheckt, en toen nog niet online. Nu dus wel. Had al even een sneakpreview gezien. Geweldig. Ik hoop dat er volop gebruik van wordt gemaakt, zodat het ook echt een representatief overzicht van de westernsport in NL wordt.
Petje af, Mandy en Gera, ik weet dat het een drukke tijd is geweest (en nog, want de aanbiedingen zullen wel binnenstromen voor jullie mooie werk).
Ook een dikke thumbs up van Monique OK dan! , ze was erg tevreden en heeft de URL al lustig rond gemaild.

namara

Re: De Westerngids

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-05 22:45

wat een ontzetende mooie site is dat geworden .petje af hoor mandy en gera super

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 15:36

Ziet er heel goed uit Mandy en Gera. Hoor ook bij het kleine groepje wat hun mond moest houden en al eerder heeft kunnen spieken hihihihi.

Jolande heeft volgens mij inmiddels ook al wat kortere vingertjes gekregen van de database om er op tijd genoeg pedigrees in te hebben staan Haha! Haha! Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 15:47

OK dan! Ik heb hem in het sticky bij de WWW's gezet.

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 16:37

Had de sneakprevieuw ook al gezien en het is een super-initiatief om alles zo mooi bij elkaar te zetten! OK dan!

Volgende week komt Gera wat pics knippen en dan hopen we ook zo'n mooie advertentie te vullen op deze site!

Veel succes ,dames ,met "de westerngids"!

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 18:40

Deze site ziet er prima uit, zeg! Ook erg handig om gebruik van te maken. Hartstikke mooi gedaan!!

banish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 11:28

Wat izet dat er MOOI uit zeg! OK dan!
Wat een werk hebben jullie daar aan gehad

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 12:07

Jeetje zeg wat een lovende reacties! Dank jullie wel allemaal, dan weet je ook meteen waar je het voor doet natuurlijk Lachen Het initiatief komt natuurlijk toch voort uit jezelf, omdat je merkt dat het verdwijnen van een pagina als western.ibs4.com toch wel als een erg gemis wordt gezien (wel door mezelf in ieder geval). Ranches waren tot nu toe eigenlijk verplicht om een eigen website op te starten, wanneer zij zich wilden presenteren aan het 'grote publiek' via internet en aan een eigen website zitten veel kosten verbonden, maar ook veel werk. Ieder feitje of iedere prestatie (een showrecord bijvoorbeeld) die je er aan toe wilt voegen, kost weer tijd en inspanning, want dat moet allemaal die tot nu toe weer worden geregeld. We hopen dat wij dat werk een beetje over kunnen nemen van ranches, hengstenhouders, trainers e.a. die zich willen presenteren op De Westerngids. Ook hoorden we van een aantal hengstenhouders dat er eigenlijk nog geen pagina bestaat, waar dekhengsten van verschillende stallen bij elkaar gepresenteerd worden, met fotomateriaal en aanvullende informatie, zoals de prijzen en titels die een hengst heeft verdiend. Er zijn in Nederland ongetwijfeld meer Quarter, Paint en Appaloosa hengsten te vinden dan de namen die bij de grootste groep westernruiters bekend zijn. Ik was laatst op een WRAN wedstrijd, waar ik ook een aantal hengsten rond zag lopen, die ik niet van naam kende. Ik denk dat het toch belangrijk is voor een merriehouder om een keuze te kunnen maken uit een ruim aanbod dat bij hem- of haarzelf bekend is.

Ik hoop en verwacht dat het echte werk nog moet beginnen, maar dat is natuurlijk ook de bedoeling. Wat is een overzicht van dekhengsten dat niet helemaal compleet is?

Ook de Nederlandse en Belgische paarden moeten nog goed vertegenwoordigd worden in de database, wat mogelijk is door de pedigree van je paard te mailen of op te sturen naar ons. Hoe meer paarden in de database, hoe meer verbanden er kunnen worden gelegd. Dan pas kan bijvoorbeeld gekeken worden hoeveel geregistreerde nakomelingen een hengst heeft gehad, welke kleuren deze nakomelingen (genetisch) bevatten, welke merries een hengst heeft gedekt enzovoort

Aan het eind van dit postje (en dat is dus 'last but surely not least') wil ik nogmaals iedereen bedanken de nodige tijd, inzet en denkwerk in De Westerngids heeft gestopt, mee heeft willen brainstormen... Opmerkingen, suggesties en dergelijke, positief of negatief, zijn altijd nog steeds welkom natuurlijk!