[WN] WN: Western Experience 2005

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissYvette4u

WN: Western Experience 2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-05 19:07

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:53

Ik ga er zeker heen! Ik weet nog niet of ik zaterdag of zondag ga, want ik moet even kijken hoe dat met mijn werk gaat. Ik heb er heel erg zin in! Wij gaan altijd met een club van de manege en dat is zupergezellig! Haha!

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:04

ik vond het vorig jaar alleen heel erg jammer dat het zo tegen viel in vergelijking met voorgaande jaren. Ik ging toch eigenlijk altijd wel voor de NRHA shows zkr het jaar van de barrelrace clinic van Matteo Bergamini, de NRHA (soms wat laag niveau in de limited dat jaar) maar de open was super met oa Maik Bartmann als winnaar en vele andere en the future guys of the thunderguys. En dan nog ff over de mega beurs (die helaas door de jaren heen kleiner is geworden naar mijn idee). En dat vind ik jammer want je kon echt bij heeeeeel veeel standjes laten borduren of laten stikken op je kleren. En sieraden en zo dat was daar altijd in overvloed maar ook de dancers was altijd super veel zkr in het eerste jaar dat ik geweest bn dat was 1996. en nog een keer in ik dacht 2000 toe nwas het ook super groot maar vorig jaar viel het me tegen en dan natuurlijk in ik dacht 2003 met de oa de clinic van Matteo.
Ik vind het ook jammer dat ze de naam western gebruiken. Wij doen als western sport al het mogelijke van dat rodeo effect af te komen en dan dit weet je gebruik de naam country ofzo.
Maar niet om het af te kraken maar ik vind het jammer dat het niet meer die super mega beurs is waar ze ooit mee begonnen zijn.

Rhaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:30

Trinity schreef:
Ik vind het ook jammer dat ze de naam western gebruiken. Wij doen als western sport al het mogelijke van dat rodeo effect af te komen en dan dit weet je gebruik de naam country ofzo.

Quote site westernexperience: "Het meeste zal gericht zijn op het Wilde Westen..."

Ik ben het met je eens...

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:50

Ik ben ook van plan om te gaan, hoop wel dat er meer te zien is dan vorig jaar!
Ik vind het altijd zo stom dat je voor het paardegebeuren extra moet bijbetalen! Daar kom ik voor, niet voor dat line-dance gedoe. Niet beledigend bedoeld hoor maar ik interesseer me er gewoon niet voor. Ik vind het overigens ook niet echt western hoor. Ik heb in Amerika gewoond en daar zie je het bijna nergens, hoogstens in Memphis en dat soort plaatsen, maar die zijn weer niet westen maar wat meer southern Knipoog
dat rodeo-beeld wat mensen van westernrijden krijgen vind ik ook jammer

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:21

Voor mij ook geen western experience meer. Als er geen wedstrijd aan is gekoppeld is het gewoon zonde van je geld. Voor de koopjes hoef je er niet heen, die kan ik elders beter vinden (of direct uit USA halen) , indianen pow wow hoeft van mij ook niet. Ik rij western omdat ik van paarden hou, en de manier van rijden erg leuk vind. En ik ben niet gaan western rijden omdat dat nu eenmaal bij het "westerngevoel" hoort. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 00:40

Ik ga er niet heen.. Heb niet speciaal wat met indianen en zo Lachen Te ver en te duur voor die wedstrijdonderdelen.

twistfanc

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 10:37

ik moet verscheinleijk op de stal waar ik sta op zondag's werken en probeer me best te doen om die zondag wel te gaan want dan vind ik het leukst en als het niet gaat op die dag zit ik tetwijfelen helemaal nie tekomen:s maar ik probeer me best te doen.
darryl.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:03

Ik kan niet uit de website opmaken wat we dit jaar voor paardenspektakel krijgen? Iemand aanwezig met inside information? Ik ben 2 jaar terug geweest toen er nog een NRHA wedstrijd was, vond ik super. Ik hoorde dat er vorig jaar weinig aan was, dus ben benieuwd wat ze er dit jaar van bakken.

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:07

Volgens mij is er geen wedstrijd tijdens het paardenspektakel, alleen maar 'shows' (welke staan ergens vermeld op de site).

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 14:11

Oh gaaf!!
Ik ga me vader even overhalen Tong uitsteken

Hoe duur is het eigelijk?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:12

11 euro voor volwassenen geloof ik, met een extra 5 euro voor het paardenspektakel.

Nja, als het paardenspektakel niets meer inhoudt dan een stel irritante dansende, lassowerpende mexicaantjes, dan zit ik mooi thuis Haha!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:19

IK heb even gekeken, en kom idd alleen maar het woord "show's" tegen, zonder specificatie wat er precies wordt getoond. Maar ik vrees het ergste...

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:32

Wel jammer dat de wedstrijden niet meer op het programma staan.. Volgens mij moet je nou ook voor een deel van de dag een paardenspektakelkaartje kopen Verward Vaag, zeker om meer inkomsten te krijgen.

Ik hoop maar dat ze met het paardenspektakel een beetje een goede indruk geven van het westernrijden, zoals Trinity zegt.

Enne.. Zijn de Future Guys er nou niet Verward Ken de Thunderguys niet, maar er staat dat zij dit jaar komen. Of heb ik het nou fout? Scheve mond

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:38

Ik denk niet dat beide clubs samen op een spektakel komen Haha!

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:43

Haha zit wat in, maar ik dacht misschien dat ze het er verkeerd op hadden gezet Lips are sealed Lijkt me wel sterk natuurlijk.. Maar aangezien de Future Guys al een tijdje meegaan met de Western Experience, vandaar.

(Ik hoop dat ik niet commercieel bezig ben Scheve mond )

Groetjes Sylvie

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 16:35

De Thunderguys zijn de Belgische versie van de Future guys. Heb ze een aantal keer gezien op kleine evenementen.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 19:24

Ik vond het vorig jaar ook niet echt leuk meer , en dan is de afstand het niet waard !

loeskim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 19:37

ik wil ook gaan met mijn ouders.
Ook uiteraard voor de spullentjes daar en de shows..daar kom ik voor want voor de rest hoeft dat country gebeuren niet voor mij.
Ik houd inderdaad van paarden en die manier van rijden maar wat er om heen zit zoals muziek en dergelijke vind ik zelf vresenlijk.
Vooral dat dansen...dat vind ik toch ook altijd wel een beetje apart.
Ook de mensen die erbij dansen vind ik apart. Alles respect hoor voro die mensen. Ieder doet wat die leuk vind. Maar ik houd r niet van Knipoog

Maar zoals ik het lees??is het niet echt leuk ofzo??Voor de standjes wel of niet gaan???voor mij is het ook zeker RUIM een uur rijden.
Aanteraden of niet? Verward Scheve mond

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:26

Vorig jaar vond ik het niet zo leuk als jaren ervoor. De standjes werden minder en de shows waren ook niet superleuk. Ik vind het altijd wel gezellig met die muziek enzo om te gaan maar als je van ver moet komen is het niet ech iets speciaals.

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:33

Ginger15 schreef:
Vorig jaar vond ik het niet zo leuk als jaren ervoor. De standjes werden minder en de shows waren ook niet superleuk. Ik vind het altijd wel gezellig met die muziek enzo om te gaan maar als je van ver moet komen is het niet ech iets speciaals.

Ben ik het wel een beetje mee eens Lachen Ik hoef gelukkig niet echt van ver te komen, en ik ga ook wel denk ik, maar ik vind wel dat het paardengehalte steeds meer omlaag gaat. Het lijkt langzamerhand wel meer country (dansen en muziek) te worden dan paarden (western).

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:38

Vorig jaar was het trouwens alleen maar dansen, kraampjes en indianengedoe voor mij aangezien het paardenspektakel ineens meer dan gehalveerd was Boos! Frusty
Dus mocht je gaan, dan zou ik op tijd kaartjes proberen te regelen, het liefst via internet, dan weet je meteen of je daarheen kan. (Paardenspektakel dan)

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:47

Wat wel altijd handig is , is dat als je wat nodig heb dat je bij verschillende winkels kan kijken wat het kost en dan het goedkoopste kan nemen haha Tong uitsteken

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 21:30

Future Guys is het team van Arthur van Osch het team van Nederlands. En de Thunder Guys is het team van Ivan Peeters uit België alleen de Future Guys stunten bij mijn weten alleen en het de Thunder Guys doen oa aan rodeo en ook rodeo clowns en ik weet dat Ivan Peeters een aantal maal in de Barrel race en de pole bending mee gedaan. En ook op de WEstern experience "vroeger" was Ivan een geduchte barrel race tegenstander. En verder doen ze nog een aantal rodeo dingen. Ik ben al een aantal maal op show geweest en dan waren de Thunder Guys er voor het rodeo gebeuren en de Future Guys voor het stunten.

http://www.ivanpeeters.be/thunderguys/

de bovenstaande link is naar The Thunder Guys die tegenwoordig nog veel meer doen dan alleen stunten en rodeo.

SillytheKid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 22:16

Dat had ik gezien ja Trinity Haha! Ziet er ook wel erg mooi uit.
Vind ze allebei leuk, alleen de Thunderguys moeten zich nog bewijzen haha. Maar komt vast goed OK dan!