Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonja schreef:Leg mij dan eens uit waarom je met een Fries bijvoorbeeld geen trail zou kunnen rijden?
Kijk, reining is uitgesloten met zo'n ras, dan kun je 'm beter meteen bakken en opeten. Pleasure lijkt me ook moeilijk haalbaar, maar trail lijkt me niet onmogelijk?
Sonja schreef:Cer en Seapy, kan het zijn dat jullie een heel erg groot en lang beeld bij een Fries hebben, terwijl de meeste Friezen helemaal niet zo lang en groot zijn? Een Fries is maar ietsie groter dan een Quarter, en kleiner zelfs dan een gemiddelde KWPN'er. Dus eh.... die uitdaging van het vierkant, die zou ik aangaan als ik een Fries had!
Boeloe schreef:ja dat ben ik inderdaad martha leuk te lezen dat je nog steeds rijdt! groetjes silviaIk ben nu ook bezig met een fries paardje een beetje om te scholen naar het western, en het gaat al redelijk goed!
Ik heb nooit engelse les gehad alleen maar western en ik knoei nu nog steeds een beetje om op zo'n engels zadeltje maar dat maakt mij ook nix uit, voor mij is het ook een recreatieve bezigheid!
zoalg je er beiden maar plezier in hebt is het toch altijd leuk.
En een fries kun je zekerweten wel in een 4-kantje proppen hoor!![]()
En bij de pleasure kan het een hele mooie combinatie zijn! ik ben het wel eens dat je denk ik op wedstrijd niveau nooit op een heel hoog niveau zal halen, maar ja dat hangt ervan af wat je belangrijker vind!
Veel plezier!Citaat:He Sil volgens mij heb ik les van jou gehad op de LRR en heb je op onze haf gereden? of ben je deze Sil niet?? groetjes martha![]()