Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Jammer om te zien dat de site van de Federatie, die voor ons nog helemaal nieuw is, nu al gedateerd is. Geen handige start.
Anya hoe kom jij al aan deze informatie? Of zit er iets van de WRAN in de brievenbus wat ik nog niet gezien heb?
Moet ik nu ook al een startnummer voor Faiz aanvragen? Die start in april vermoedelijk voor het eerst. Of kan dat gewoon in de loop van het jaar ook nog zonder meerkosten als je een eenmalige incasso afgeeft?
sil schreef:heb nog niets ontvangen maarja de postbode moet ook helemaal in klederdracht op z'n klompen via het moeras gebied vanuit drachten komen !
door fietsen wiebe anders valt d einternet verbinding er weer uit en moeten we eerst die ooievaar weer tot leven wekken!
Citaat:Daar geldt ook: hoe meer paarden, hoe meer startkaarten. En je moet je startcoupons ook nog betalen.
sil schreef:trouwens zo'n start kaart is toch per paard, dus wiebe en ik starten samen op sannie maar hoeven maar 1 startkaart te kopen????
en elke eigenaar die wil dat ik zijn of haar paard show koopt dan gewoon zelf een start kaart voor dat paard en dan heb ik toch geen kosten????
tja ooievaars wat die allemaal niet kunnen brengen, gelukkig houdt die van ons het op de internet verbinding!!!