?? ik heb al vanalles geprobeerd : seatsaver, speciale dure fietsbroek, ander (zogezegde 'zachte-zit-)zadel, maar nee hoor
. ik heb er zoveel last van dat het heel slecht werkt voor mijn zit; ik kán eigenlijk niet goed zitten, ga dus automatisch teveel 'op m'n kont' zitten, waardoor ik niet mee kan bewegen in mijn bekken => rotslechte zit!heb ik gereden, dan hoef ik de dag daarna niet weer, of het wordt steeds slechter. fietsbroek helpt iéts, maar in de zomer ook weer niet ideaal, want daar krijg ik dan weer doorzitproblemen mee door de warmte
.ok, ik ben niet dik, maar ook niet supermager. wat dat betreft dus ook niks speciaals eigenlijk.
en ik zou natuurlijk heel graag kijken wat het resultaat is met een boomloos, maar ben op zich eigenlijk wel heel tevreden over mijn zadel, dus om er 'zomaar' één bij te kopen
.ben ik nou echt de enige met dit probleem
?
.
! 
. eelt krijg je op de huid en kan dié dus wel beschermen, maar de diepere structuren zijn daar niet mee gebaat.
) verschillende materialen liggen die ik in het zitvlak van een broek zou willen vastnaaien. jammer genoeg zijn dit meestal materialen van een soort waar je al heel speciale naaikwaliteiten/-machines moet voor hebben om ze een beetje betrouwbaar te verwerken. schuiven en rimpelen mag natuurlijk ook weer niet