Uiteindelijk bleek Pablo 170 punten te hebben met dressuur en 2e te staan (:oo) en Raimaer gedeeld 9e met 155

Vervolgens als een haas de cross verkend; erg leuk vond ik 4 en 5, een steil met heel kort daarachter en haaks erop een berkenoxer, 6 het plat liggende kruis (massaal!), 9, een flinke greppel met een haag eracher, 11, opsprong met een V sprong erachter die je op verschillende manieren kon rijden, 12-13 de waterbak met eerst een flinke boomstam/afsprong en dan een boomstam het water in en natuurlijk 15, 16, 17, de klapper van de cross. Het begon met een heel smal sprongetje (ca 1 m front en 80 cm hoog), dan 1 galopsprong en een flinke heuvel op, bovenop een picknickbank, dan de heuvel weer af en na een galopsprong weer zo'n zelfde smal sprongetje. Alternatief in het B en L was eerst rechts naast de heuvel een smalle sprong, dan terug naar de heuvel een smalle sprong, heuvel op en dan links het laatste smalle sprongetje. Duidelijk makkelijker (ook beter aangeleund) maar wel erg tijdrovend. Voor Raimaer was het al snel duidelijk, in principe overal rechtdoor behalve op 10 (de lage opsprong en dan gebroken lijntje naar de steil) en op 15-17 het alternatief. Met Pablo moest ik van Rob overal rechtdoor en toen ik voorstelde om de bult ook maar rechtdoor te doen, had hij zoiets van "ach, je kunt het allicht proberen".
Goed, Pablo klaargemaakt voor het springen, 1 balkje omdat hij wat sterk werd en ik te veel bleef vasthouden maar verder heel simpel foutloos. DA controle

Even rust, Pablo verzorgd en weer op Raimaer

Water in via de inloop ook

Eindresultaat was met Pablo een 5e plek en nog net in de prijzen (die weigering kostte me de eerste prijs

/add er komen zo nog wat foto's bij

/edit paar typfoutjes