In welke gevallen mag iemand die normaliter onder de Pro-regeling zou vallen (heeft eigen pensionstal, traint ook andermans paarden en geeft les) toch bij de beginners starten?
Ik sprak deze persoon namelijk laatst, en hij/zij vertelde mij dat hij/zij voor het eerst western ging starten met het paard, en dat hij/zij dat in de beginnersklasse ging doen, want hij/zij had toestemming om buiten mededingen (BM) te starten. Echter, ik zag de week daarna zijn/haar naam bij de uitslagen staan.
Dus twee vragen:
1. Verzamel je dan toch highpoints, terwijl je BM start
Want anders kun je toch ook niet bij de uitslagen vermeld staan
Maar BM starten is toch JUIST om buiten de punten te blijven?2. Wanneer mag je BM starten? Betekent dat bv dat ik mijn driejarige ook BM in de beginners uit zou mogen brengen?
Ik schrijf expres even vaag hij/zij want het is niet aan mij om een naam op Bokt te kwakken of om een verdenking op illegaal B starten op iemand te richten ofzo.
Mocht degene waar het om gaat zelf willen reageren en zichzelf bekend willen maken dan zien we het wel. Waarschijnlijk staat hij/zij gewoon in zijn/haar recht en heeft hij/zij goed uitgezocht wat wel en niet mag. Maar ik ben toch wel heel benieuwd hoe e.e.a. dan reglementair gezien zit.
Grtz, Sonja
beginners?! Dus afgezien van het feit dat het wel/niet mag, zou ik het gewoon niet rechtvaardig vinden!