Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Trouwens, weten jullie ook hoelang het duurt voor je confirmatie / nota krijgt voor het DER lidmaatschap, en vervolgens hoe je dan die startkaart aanvraagt? Aangezien dat dus wel voor de laatste opgavedatum van Katwijk gebeurt moet zijn... 
), maar gelukkig scheelde het hem in Holten 0,0 als hij paarden inhaalde of andersom, haha. Hij toonde alleen kuddegedrag naar Irsa en vooral Lyngvi toe, dus hij heeft ergens wel een greintje kuddegedrag verstopt.
Ik zou zowiezo al trots zijn als ik de rit uitrij en geheel wordt goedgekeurd, zelfs als ik ietsje te langzaam zou zijn. Ik ga gewoon een lekker ritje ervan maken deze keer, in een tempo rijden dat niet te langzaam is naar mijn idee maar wel goed voor Roskur, en niet te snel voor hem. 
Vippie schreef:Hoe snel je een startkaart hebt ligt aan hoe snel je de formulieren ervoor opstuurt naar de KNHS, zet er evt op: Spoed! Geen idee offie dan op tijd is.
Ik heb trouwens jouw smid gebeld en hij kan vrijdag langskomen
! Ik ga zo ook nog Toy bellen, dan maak ik met hem meteen een afspraak over 6 weken, vanaf nu wil ik nml toch echt vaste afspraken als ie weer beslagen is. 
(bij Heleen's trailer is wel handig aangezien die wel opvalt, met een schilderij op de zijkant.
) Lijkt me gezellig, vooral na bijna geen bokkers op Holten te hebben gemeet!
Roskur schreef:Kunnen we niet vermelden op het opgaveformulier, dat de startkaart er nog aan komt en dat we die informatie ter plekke opgeven of iets dergelijks?