bij de halter hebben we de grootste knaller gemaakt!!! mills intimidator was 3 maal grand champion bij de hengsten (eigenaar w. schollaard) bij de merries was time for daisies 2 maal grand champion (eigenaar brigitte drost) bij de ruinen was torres summer bar 2 maal grand champion (eigenaar nicole verhulst) bij de hengsten was dusty pebbles tomboy 2 maal reserve champion(eigenaar sylva van der wal).
francis was 1 maal eerste en 2 maal 2de bij de open 3year mares
corine was 3maal 1ste bij de yearling mares
nicole was 3maal 1ste bij de amateur geldings
brigitte was 1maal 4de en 2maal 2de bij de amateur halter merries met win one time
in de open pleasure junior open hebben tomboy en win one time allebei goed gepresteerd ook in de hunter en win one time ook in de amateur klasse (de eerste 3 punten heb ik in de pleasure binnen met winny) de exacte uitsalgen weet ik zo niet meer uit mijn hoofd.
maar iniedergeval hebben we een super week end gehad en heerlijk in de regen een bbq feestje gehouden ook hebben we xuxu gedronken (aardbeien likeur) met onze duitsevrienden
dus al met al het was top en de stallen waren goed betaalbaar en het eten ook.
volgend jaar gaan we zeker weer

mijn merrie is geblesseerd , einde wedstrijd seizoen

Als ik niet mét paard ga, dan ga ik wel mét camera, maar ik ben nu echt enorm benieuwd! Hoop alleen dat m'n auto het gaat redden daar in de bergen