Zit Sprite nog een heel verhaal te schrijven over haar ontmoeting met een achterbeen en de gevolgen daarvan; verteld Jeddah over haar "adembenemende ervaring".....overkomt mij verdorie hetzelfde!!!!!
33 jaar paarden hebben en nog nooit een trap ontvangen is vanaf vandaag veranderd.
Ik had voor Digger zo'n leuke vliegenjas gekocht zodat hij niet zo gestoken zou worden, ik zet hem terug in het land en Beartje vond het dek kennelijk erg lelijk
.Ze draait haar kont om naar Digger en ik kon geen kant op. Ik ontving de trap onderkant ribben en maagstreek, vloog door de lucht (ja, net als in een tekenfilm) en belande 3 mtr. verder in het weiland. Moest meteen aan Sprite en Jeddah denken.
Ik had geen adem meer maar dacht onmiddelijk "geen paniek, dat hadden zij ook"
Vervolgens had ik een sterke behoefte om mijn maaginhoud kwijt te raken.Ik dacht dat ik buiten westen zou raken en had gelukkig mijn mobile waarmee ik Nanouk belde.
Die is nog nooit zo snel bij de stal gekomen (ze heeft vast laaggevlogen over de dijk
) en heeft me in de auto gezet.Volgens de arts heb ik zeer veel geluk gehad, dat heeft hij wel 6x gezegd >;) want het had allemaal veel slechter kunnen zijn. Heb ik even mazzel....
Nu zit ik even te typen met een gekneusde rug en -schouderspier, gekneusde buikspieren, gekneusde rib en een vette gekneusde pols
Hoera!
Toch laat ik mijn onderschrift staan; dat gebeurd me geen tweede keer......toch?!
ravers leave a hoofprint on your hart*
......nou heel veel sterkte en beterschap......ships kom je morgen ook niet naar Aalsmeer
haha
"
Ach ik geloof in beschermengelen....