Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)kont en flink bespierd moest zijn en ik hoop en neem aan dat dat er met jagger wel in zit. Hij wordt denk ik mooi compact en klein (..en ik ben ook niet zo groot..)
.
) Na een jaartje trainen zag ze er al heel anders uit, haar vorige eigenaar kende haar bijna niet meer terug. Ze is niet te dik, maar heeft gewoon flinke spieren gekregen. Ik geloof nooit dat ze er zo uit zou zien als ik haar ook alleen maar in de wei had gezet. Himyar schreef:Okay, ik zal het bij deze ene foto laten![]()
.
Overigens denk ik zelf dat de Quarter horse look wel degelijk afhankelijk is van meer factoren dan de genetische factor. Leeftijd, geslacht, hoeveelheid en kwaliteit voer, de hoeveelheid en het soort van beweging voornamelijk. De echte halterpaarden een beetje buiten beschouwing gelaten, maar ook daar geldt het min of meer voor, naar mijn mening.
, die heeft van nature veel bespiering. De meeste mensen die haar zien vragen dan ook wat ik allemaal "doe' om haar zo te houden. Mijn antwoord is heel simpel, ik doe namelijk niks.
) maar tóch heeft hij mooie schouders en lekkere billen.
banish schreef:Ik merk bij Banish (Pleasure vader, reining moeder) dat het wel afhangt van wat we doen aan training.
Hij heeft zowiezo wel mooie bespiering, maar niet zoveel als Jagger bijvoorbeeld. Het is ook wel een pleasure type om te zien hoor.
Banish is ook niet dik (je ziet áltijd wel een béetje zijn ribben helaas) maar tóch heeft hij mooie schouders en lekkere billen.
!