) en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om daar in de buurt iets 'westerns' te bezoeken. Iemand tips?
Kroegen, stallen, manege's, bezienswaardigheden, alles is welkom!
groetjes
Ciska
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om daar in de buurt iets 'westerns' te bezoeken.
Is elk jaar zo, en vast afspraak, dus daar moest ik het mee doen toen ik het huurde...).
Er is niet heel erg veel te doen. Wat wel leuk is, is "De dorpskamer": een gezellig terras, lekker eten en s'avonds een gezellig café. Natuurlijk mag ik mijn stamkroeg Twinns ook niet vergeten, alhoewel daar voor mensen van buitenaf weinig te beleven valt ben ik bang. Verder zijn er twee disco's, maar die kan ik je helaas niet aanraden... Wat wel weer leuk is, is Champaign in Harderwijk, die zit in dat straatje dat Francis uitlegde. Maar als je echt wilt stappen kan je beter naar Harderwijk gaan dan naar Ermelo. Trouwens in de zomermaanden is er iedere zaterdag de Preuverie in Harderwijk: overal gezellige bandjes en blije mensen op straat.
) Maar als ik weer wat meer kan zal ik eens kijken. Gelukkig mag ik zoveel als ik wil bij Ilona op de bank komen liggen, zodat ik toch nog een beetje "onder de paarden" ben! 
cissy schreef:hoi, we gaan met een aantal Bokkers op vakantie naar Uddel naar de Woody Ranch en we zijn (bijna) allemaal western ruiters (die ene engelse turnen we wel om gedurende de week) en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om daar in de buurt iets 'westerns' te bezoeken.
Iemand tips?
Kroegen, stallen, manege's, bezienswaardigheden, alles is welkom!
groetjes
Ciska
curly2day schreef:Wanneer was het ook alweer, ik zou nog een dagje komen rijden.
Welke dag zou dan het beste uitkomen ??
- kwestie van de mensen met last van heimwee (na één volle dag
) een beetje tegemoet te komen.....dan nodig ik je hier bij deze uit op zondag
.
!