Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MoonChloe schreef:het lijkt me beetje onzin hoe groot t ideale is.. een bak = bak..
. Voor de andere disciplines van de westernsport denk ik dat het niet zoveel uitmaakt. Alleen vind ik het persoonlijk wel fijn om iig rechte lijnen te kunnen rijden, dus een niet té kleine bak. 
Een kennis van mij heeft daar zijn stage gelopen en mij zijn foto's laten zien..... het eerste dat ik dacht was: wat voelen wij ons als Nederlanders daar arm. Ik vroeg me dan ook meteen af hoe Amerikanen tegen de 3e wereldlanden aankeken. Gek he, maar dat was echt het eerste dat ik dacht. Alles was echt zo onmens groot! Alles! De stallen, de bakken, de auto's, de trailers..... bedenk het maar en het was 6x zo groot als wat we hier hebben. Behalve de paarden dan
emmelske schreef:ik heb thuis een klein bakje (rond) zo groot als een volte ongeveer, best in te rijden hoor!
(emma)
emmelske schreef:ik heb thuis een klein bakje (rond) zo groot als een volte ongeveer, best in te rijden hoor!
(emma)