) verliefd op tucker ( r command )Zodoende heb ik op mijn zoektocht al best wat leuke paarden gezien en degene die er het meest uitsprongen heb ik ook laten keuren, maar tot nog toe is alles afgekeurd !?!
( loopt er zoveel " troep " in Nederland ? )
zo heb ik ook een paardje laten keuren dat bij de klinische keuring afgekeurd werd, ze liep gevoelig zo zei de veearts ( op de harde volte, linksom een beetje, rechtsom wat meer ) het probleem was dat ik er zelf niet bij was en kon dus ook niet vragen wat nou precies de moeilijkheden waren, of waar die zaten.
En dat kon de veearts ook niet vertellen ! zou bekappen helpen was mijn vraag , tja uhhhh misschien wel misschien niet was het antwoord.
conditie training? denk het niet zei hij , maar misschien ook wel .
UUhhhh heeft u al vaker quarters gekeurd ? sorry wat zegt u mevrouw kwartels ? quarterhorses of u al vaker quarterhorses heeft gekeurd.
Ohh ja natuurlijk ik keur zoveel paarden............
Het was allemaal zo vaag, hij heeft, heb ik mij laten vertellen, later ook nog een secondopinion gevraagd aan een collega van hem, natuurlijk nemen die het voor elkaar op.
Ik weet ook wel dat ik niet zo mag praten/denken maar ik werd er een beetje moedeloos van en zeker nadat dit dus het derde paardje is dat is afgekeurd.
Maar het allerergste vind ik is dat dat paardje mij niet loslaat, ik ben ( naar mijn leeftijd gezien ) volwassen , maar ik kan een paardje dat ik 1 keer heb gezien ( ja echt waar ik heb haar maar 1 keer in levende lijve gezien )
Niet uit mijn gedachten halen , zo ondersteboven van haar aanwezigheid.
En ik zit nu al weken af te vragen wat ik moet doen, terwijl ik stiekum al weet dat het beter is dat ik haar zou laten staan ...........
( Alvast bedankt voor het luistered oor )
Groetjes Whiz
is er voor ons niks aan de hand. O ja, ijzers met zooltjes kan natuurlijk ook hoor, maar ik ben 'helaas' anti-ijzer omdat het het hele hoefmechanisme op de kop gooit.
mijn DA maakt ook geen onderscheid in of het nou een quarter of een warmbloed is, niet goed is gewoon niet goed.
.....
nu een beetje kennende koop je een paard voor het leven zeg maar....dus bedenk goed hoe en wat ook al is het paard zo leuk straks zit jij met de ellende.......Heb je een knap paard en je kunt er niks mee.....
Even wachten kan dus een optie zijn. (Off-topic: met haar broertje gaat het ook heel goed, Rina