Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Maar eenmaal daaraan gewend was er niets aan de hand en hebben we regelmatig andere paarden achter ons aan mee het viaduct over genomen die het heel spannend vonden.
MirandaDvG schreef:over de snelweg? ben je niet strafbaar als je met je paard op de snelweg komt?

Het is bij ons vrij druk, dus ik loop meestal op het fietspad. Gelukkig zit er nog een verhoogd voetpad voor de railing. sevenofnine schreef:Absoluut niet aan de hand over de snelweg! Je moet immers de minimumsnelheid halen! Ik weet niet wat die in Nederland is, maar in België moet je 70km/u halen en ik kan dat niet met mijn pootjes. Heb het nochtans met nieuwe New Balances geprobeerd, ging van geen kanten.
Dus blijf erop zitten, neem een goeie aanloop en gaan met die banaan. Zorg dat je niet geflitst wordt.
idje schreef:sevenofnine schreef:Absoluut niet aan de hand over de snelweg! Je moet immers de minimumsnelheid halen! Ik weet niet wat die in Nederland is, maar in België moet je 70km/u halen en ik kan dat niet met mijn pootjes. Heb het nochtans met nieuwe New Balances geprobeerd, ging van geen kanten.
Dus blijf erop zitten, neem een goeie aanloop en gaan met die banaan. Zorg dat je niet geflitst wordt.
Jij steekt daadwerkelijk de snelweg over over de weg?![]()
Afgezien van het feit dat je lopend, fietsend of met een paard of met welk langzaamverkeer ding dan ook de snelweg oversteken absoluut,, helemaal verboden is, is dat echt levensgevaarlijk.
Ik kan me niet voorstellen dat dat in België wel mag. En terecht.
Het gaat hier gelukkig over oversteken via een viaduct. Dat kan al eng genoeg zijn.
idje schreef:sevenofnine schreef:Absoluut niet aan de hand over de snelweg! Je moet immers de minimumsnelheid halen! Ik weet niet wat die in Nederland is, maar in België moet je 70km/u halen en ik kan dat niet met mijn pootjes. Heb het nochtans met nieuwe New Balances geprobeerd, ging van geen kanten.
Afgezien van het feit dat je lopend, fietsend of met een paard of met welk langzaamverkeer ding dan ook de snelweg oversteken absoluut,, helemaal verboden is, is dat echt levensgevaarlijk.
Het gaat hier gelukkig over oversteken via een viaduct. Dat kan al eng genoeg zijn.