Besloten om eens een bezoekje te doen, wetende dat ze toch verkocht was als verrassing aan haar toenmalige verzorgster. Maar uiteindelijk besloten de ouders van de verzorgster het toch niet meer te doen ivm studies.
Ik kreeg bericht van eigenaar en ik kreeg haar niet uit mijn hoofd, zodoende heb ik besloten om haar over te nemen
In 2023 heb ik alles verkocht (en laatste laten inslapen door gevolgen cushing), had mijzelf voorgenomen om niet meer aan paarden te beginnen..maar het lot besliste anders

Waar ons verhaal begon?
In 2009 was ik begonnen met haar te verzorgden én was zij het eerste paard die ooit beleerde. Na enkele jaren (2012) daar te rijden, had ik besloten te stoppen ivm dat ik tijdsgebrek had (tiener zijn..studies, eigen paarden). De laatste x dat ik haar nog zag was in 2014.
Ze word intussen bijna 20 jaar, maar dat is er er helemaal niet aan te zien..
op de grijze haren na dan

Haar vader is Haertbreaker, moeder arabier.
Foto uit 2011

Na haar op te halen zijn we gestopt bij het strand

Het bit is het eerste wat eruit ging bij thuiskomst

En voorlopig is het gewoon paardje kijken, met dat vorige week een rugoperatie gehad heb.
Volgende week komt de tandarts en hoefsmid, ondanks ze nog maar net op ijzers stond bij het ophalen.
En zodra ik er terug op mag, zal er een afspraak gemaakt worden met de zadelmaker.
Of begrijp ik het verkeerd haha
Van harte gefeliciteerd, veel geluk samen!