Een kletstopic over crosslessen / oefencrossen officiële crossen.
Deel je ervaringen en stel vooral al je vragen rondom SGW!!
Deel 1: [OHZ] [SGW] [HK]Amateurs Eventers kletstopic!
Alle niveaus zijn welkom!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dus daarvoor ook graag iets van een oefencross als voorbereiding. Moet goed nadenken want wij doen het liefst alleen aan open veld crossen, bos is nog steeds best moeilijk voor Henk.
Fly_high schreef:IIk heb dit seizoen eigenlijk helemaal gemist maar wilde toch nog B starten in Rekkendus daarvoor ook graag iets van een oefencross als voorbereiding.

en week van 28 september of in Frankrijk of in België aan het klimmen.
Henk is nog wel wezen crossen met een van de stagiaires, vond ie wel leuk 
veel beterschap! Klinkt gelukkig niet als een blijvende blessure?
Ik rij met heel veel plezier af en toe een crosstraining of een wedstrijd. Volgende cross op de planning is het NK in Oudkarspel in de B. En 2 weken later staat ons L debuut in Lisse gepland. Dat is tevens de laatste cross van het jaar, daarna de focus weer op de dressuur en het springen. Cookie2222 schreef:@immanuela
Indoor heeft Gorssel ook lessen en een oefencross
Bij Renswoude zetten ze vaak de hindernissen op de buiten zand piste dus kun je ook in de winter terecht.
En geloof dat roxana ook wat clinics binnen geeft
Wij hebben nu even wat lessen gereden. Vorige week meegedaan aan de oefencross in Bathmen. Een fijn foutloos rondje gereden. En we gaan in September meedoen bij SGW Gorssel
Devic schreef:Ok….vast een hele domme vraag, maar ik ben in de eventing gewoon niet zo goed thuis..
Als bij de uitslagen “uit” staat, neem ik aan dat iemand de cross niet uitgereden heeft. Wat betekent heft als er “fp” bij staat?
Val ruiter is dan ook vr, val paard vp en ga zo door