Stuur je een appje als je een wedstrijd hebt gehad, hoe het is gegaan? Als je in een training tegen een 'probleem' aan loopt, stuur je dan een appje en geef je dan aan waar je tegen aan loopt zodat je dat in de les kan oefenen
Of bewaar je dat voor de volgende les en stuur je geen berichtje..
Momenteel loop ik zelf tegen wat dingen aan in het contact met mijn instructeur. Ik leste wekelijks, soms 2 keer. Maar ik moest altijd wel minimaal 2 a 3x vragen of de instructeur beschikbaar is op een bepaalde dag (ochtend, middag etc.). Dan hoorde ik vaak de dag ervoor nog welke tijd het dan 'in de ochtend' zou worden. De instructeur is zich dat bewust en zegt dan ook je mag mij ook reminders sturen dat vind ik niet erg.
Ik stuur zelf door de weeks geen appjes, alleen als ik op wedstrijd ben geweest. Hij zegt dat hij dat dan ook leuk vind om te horen. Als het even slecht is gegaan krijg ik dan later wel een spraak bericht terug met wat bemoedigende woorden.
Ik werk onregelmatig en ik merk dat ik het lastig vind dat het afspreken zo moeilijk gaat, deze week heb ik een 'nieuwe' instructrice geprobeerd en ik ben van plan om nog maar 1x in de 3 weken bij de andere instructeur te lessen. De oude instructeur kan mijn paard goed lezen (en mij ook

Maar als ik geen bericht stuur, komt er vanuit de instructeur ook niks (dat begrijp ik ook wel

Ik ben gewoon benieuwd hoe een ander dat doet..