Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kidde schreef:Zoiets heb ik wel eens gezien, maar dan werd het beoordeeld over de al gereden proeven.
Hie ga je het nu bijvoorbeeld met het inschrijfgeld doen? Moeten de deelnemers hier ook voor betalen? Als dat zo is vraag ik mij af of mensen dit willen als het niet voor winstpunten is
Elanor schreef:Het onderscheid met de ‘normale’ prijzen voor dressuur is me vooralsnog niet helder. Je mag toch hopen dat degene die wint dat doet omdat die het meest harmonieuze beeld laat zien, toch?
0000 schreef:Om eerlijk te zijn, ik vind het idee altijd heel mooi en het benadrukken van harmonie heel goed. Maar nadat een paar jaar geleden een vrij bekend jurylid hier in de regio na een wedstrijd vol lof op sociaal media postte over het enorme voorbeeld van harmonie dat ze in de ring had gehad en de record cijfers die ze kwijt kon, en dat ze wilde dat er meer zo gereden werd....en dat over een ruiter die ik juist een van de meest onvriendelijke, harde trainers vind uit de wijde omgeving. Dat is echt buigen of barsten, jonge paarden altijd met slof, heel veel druk en al meerdere paarden die dat mentaal helemaal niet trokken...heb ik geleerd dat je dat op wedstrijd toch niet echt heel lekker kan beoordelen.