Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esther_r20 schreef:Ja is echt heel leuk! Equilab deed je aan, GPS aan en gaan. Die maakte redelijk nauwkeurig onderscheid in de gangen en snelheid was ook aardig accuraat.
Jammergenoeg zijn heel veel opties achter de betaalmuur gegaan en heb je er nu een stuk minder aan.
En voor 100 euro paar jaar vind ik het teveel geld
Thx. Voor de tip van Relive,ik ga eens kijken voor die
Molfre schreef:Captain schreef:En negen van die tien keer viel de app halverwege je rit uit waardoor je er alsnog niets aan had.Abonnement maar opgezegd.
Dat ligt aan een instelling in je telefoon, equilab heeft daar een hele fijne FAQ over.
Ik heb een aantal andere apps gebruikt, maar blijf bij equilab uitkomen.
Celebi schreef:xRaisin schreef:Op dit moment heb je er niet zoveel aan, maar met Black Friday was er een aardige korting op één jaar Equilab premium. Wie weet iets om volgend jaar in de gaten te houden!
Leuk altijd dat dit niet geld voor huidige leden. Die krijgen nooit korting en betalen jarenlang de volle mep..
Captain schreef:Esther_r20 schreef:Ja is echt heel leuk! Equilab deed je aan, GPS aan en gaan. Die maakte redelijk nauwkeurig onderscheid in de gangen en snelheid was ook aardig accuraat.
Jammergenoeg zijn heel veel opties achter de betaalmuur gegaan en heb je er nu een stuk minder aan.
En voor 100 euro paar jaar vind ik het teveel geld
Thx. Voor de tip van Relive,ik ga eens kijken voor die
En negen van die tien keer viel de app halverwege je rit uit waardoor je er alsnog niets aan had.Abonnement maar opgezegd.
Ik ben ook nog op zoek naar iets anders, ik gebruik nu mijn Garmin en Komoot maar die geeft niet echt de snelheid aan want heeft de modus 'paardrijden' niet. Rengalop is dus volgens Garmin 25 km/u.