Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sabri schreef:Dank voor reacties. Dat met die druk, ik denk inderdaad dat dit meer speelt dan claustrofobie(want de deken erop was namelijk geen probleem).
Nee het is niet voor koop hoor, het is een bijrijdpaard die ik mag gaan bijrijden. Alleen ik twijfel dus of ik hier goed aandoe dit paard te gaan bijrijden(ik heb ervaring maar niet met dit staakgedrag).
Sabri schreef:Dank voor reacties. Dat met die druk, ik denk inderdaad dat dit meer speelt dan claustrofobie(want de deken erop was namelijk geen probleem).
Nee het is niet voor koop hoor, het is een bijrijdpaard die ik mag gaan bijrijden. Alleen ik twijfel dus of ik hier goed aandoe dit paard te gaan bijrijden(ik heb ervaring maar niet met dit staakgedrag).
Sabri schreef:Inmiddels heb ik laten weten mijn twijfels mbt dit paard en toen bood de verzorgster aan dat ik alsnog morgen mag komen kijken naar de andere bijrijdster op dit paard. En dat ze eventueel ook andere paarden hebben, zonder deze issue waar ik op kan, dus dat vind ik wel super aardig. Al blijft dit paard wel in mijn gedachten of ik er misschien toch wel enige tijd in kan stoppen om te kijken of het gedrag verandert, of dat ik er bv aan de grond wat werk mee mag doen. Dit paard staat anders vaak niks te doen. Weer even over nadenken.